۰
رئیس بانک توسعه تعاون خاش:

بانک توسعه تعاون بیشترین اشتغال‌زایی را در خاش انجام داده است

رئیس بانک توسعه تعاون خاش گفت: سال گذشته چهار میلیارد بر روی مشاغل خانگی سرمایه‌گذاری شد
بانک توسعه تعاون بیشترین اشتغال‌زایی را در خاش انجام داده است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، رئیس بانک توسعه تعاون شهرستان خاش در حاشیه بازدید رئیس اداره کار خاش به مناسبت هفته تعاون بیان کرد: بانک توسعه تعاون شهرستان خاش در رتبه‌بندی سال گذشته از درجه پنج به چهار ارتقا یافته است و بیشترین میزان اشتغال‌زایی را در سطح شهرستان خاش انجام داده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در زمینه اشتغال تسهیلات تکلیفی افزایش‌یافته چهار میلیارد تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد و سه میلیارد بهزیستی پرداخت شده‌اند و یک پرونده تسهیلاتی شصت‌میلیاردی در مرحله اخذ تضمینات است.

رئیس بانک توسعه تعاون بیان کرد: در بانک توسعه تعاون بزرگ‌ترین مسئله بحث حمایت از بانک است در سال ۹۷ در باجه این بانک فقط سه نفر بودیم و در یک سال ۲۷۵ پرونده که شامل چهار پرونده بزرگ از جمله کارخانه آرد و مجتمع تفریحی می‌شد انجام شد.

هوشنگ ریگی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خاش نیز بیان کرد: خوشبختانه سال گذشته چهار میلیارد بر روی مشاغل خانگی سرمایه‌گذاری شد و مشکلات پیش‌آمده به‌خوبی رفع‌ورجوع شدند.

ریگی تصریح کرد: به مرکز استان برای سرمایه‌گذاری بر روی مشاغل خانگی شهرستان پیشنهاد داده‌ایم تا در کنار اشتغال‌زایی برای بانک شهرستان امتیازآور باشد تا خدمات بهتر و بیشتر در اختیار مردم و کارکنان قرار بگیرد.

وی افزود: باتوجه‌به اینکه اعطای تسهیلات و امتیازات به شعب بر اساس امتیاز و درجه آنها در جلسات با تمام شرکت‌های فعال در سطح شهرستان از جمله کارخانه سیمان درخواست کردیم تا ضمانت‌نامه‌های مالی خود را در بانک توسعه تعاون قرار دهند؛ اما متأسفانه ضمانت‌نامه‌های کارکنان کارخانه سیمان در بانک توسعه شعبه زاهدان قرار دارند درصورتی‌که تمام خدمات حضوری کارکنان این کارخانه در شعبه خاش انجام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری خاش در این نشست بیان کرد: حقوق مزایا و پیشنهادها بانک برای کارکنان به‌گونه‌ای مشوق جابه‌جایی باشد و باتوجه‌به مسائل مربوط به کارکنان کارخانه سیمان اولویت انجام و امتیاز با شهرستان خاش است و این موضوع در دست پیگیری قرار می‌گیرد.
شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 454296
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *