۰
در راستای افزایش همکاری‌های بین‌بخشی و کاهش آسیب‌های اجتماعی؛

جلسه مشترک مرکز بهداشت شهرستان خاش با جهاد کشاورزی و اداره امور عشایری شهرستان تفتان برگزارشده

در راستای افزایش همکاری‌های بین‌بخشی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، جلسه مشترک مرکز بهداشت شهرستان خاش با جهاد کشاورزی و اداره امور عشایری شهرستان تفتان برگزار شد.
جلسه مشترک مرکز بهداشت شهرستان خاش با جهاد کشاورزی و اداره امور عشایری شهرستان تفتان برگزارشده
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، جلسه‌ای با حضور کارشناس واحد سلامت روان مرکز بهداشت شهرستان خاش رئیس جهاد کشاورزی شهرستان تفتان، و، ریاست محترم اداره امور عشایری شهرستان تفتان، برگزار شد.
 
 کارشناس واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان خاش به تشریح خدمات این واحد پرداخت. 


وی بر اهمیت توجه به‌سلامت روان افراد جامعه به‌ویژه عشایر تأکید و خدمات پیشگیرانه و حمایتی در حوزه اعتیاد و سلامت اجتماعی را به‌عنوان راهکارهای مؤثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی مطرح کرد.
 
 در ادامه، فضل‌الله کردی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان تفتان، نقش سلامت روان در افزایش بهره‌وری و کارایی جوامع روستایی و عشایری را موردتوجه قرارداد و اعلام آمادگی کرد تا از طریق همکاری‌های مشترک با واحد سلامت روان، برنامه‌هایی را برای آگاهی‌بخشی و کاهش آسیب‌های تهدیدکننده جامعه عشایری اجرا کنند.

 هدایت مهر، رئیس اداره امور عشایری شهرستان تفتان، نیز به مسائل و چالش‌های خاص جامعه عشایری در حوزه سلامت اشاره کرد و بر لزوم ارتقای خدمات بهداشتی و روان‌شناختی در این مناطق تأکید نمود.

 وی خاطرنشان کرد که تعاملات نزدیک‌تر بین اداره امور عشایری و شبکه بهداشت می‌تواند به شناسایی بهتر خطرات و ارائه راه‌حل‌های مناسب برای حمایت از جامعه عشایری کمک کند.
 
 در پایان، طرفین توافق کردند که با برنامه‌ریزی مشترک و اجرای پروژه‌های آزمونه، مسیر همکاری‌های بین‌بخشی را گسترش دهند و اقدامات مؤثری در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی سلامت روان در جامعه عشایری شهرستان تفتان به عمل‌آورند.
 
انتهای خبر/
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب: 454325
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *