به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

۱۰۰ عنوان برنامه سپاه خاش، ویژه هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود

31 شهريور 1403 ساعت 10:30

جانشین فرمانده سپاه خاش سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر ۱۰۰ عنوان برنامه سپاه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و قرارگاه‌های ۱۲ گانه و گروه‌های جهادی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مقاومت در نقاط مختلف این شهرستان به اجرا در می‌آید.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، سرهنگ پاسدار علی عزیزی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان خاش بیان کرد: ویژه‌برنامه‌های گرامی داشت هفته دفاع مقدس با شعار محوری «در راه فتح قله‌ایم» اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه خاش اظهار کرد: برپایی یادواره شهیدان، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و تجلیل از آنان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، دیدار با امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار، نواختن زنگ‌مقاومت، ایثار و شهادت و بازگشایی مدارس، ویزیت رایگان بیماران، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، افتتاح و نام‌گذاری طرح‌ها با نام شهدای دفاع مقدس، همایش تبیین اقشار بسیج، زنان ایثارگر و نیروهای مسلح، برپایی همایش اسوه‌های ایثار و مقاومت، نمایشگاه عکس و کتاب و آثار دفاع مقدس، راه‌اندازی موکب‌های صلواتی، دیدار با جهادگران بسیجی، حضور بسیجیان در نمازهای جمعه و روایتگران دفاع مقدس در سطح مدارس، اجتماع بسیجیان محله محور و رژه موتوری و خودرویی پایگاه‌های مقاومت و ده‌ها عنوان ویژه هفته دفاع مقدس در این شهرستان مدنظر هستند.

 سرهنگ عزیزی افزود: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای جنگ هشت‌ساله تحمیلی و تبیین رشادت‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران و رزمندگان ارتش و سپاه اسلام است.
 وی گفت: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس باید در سطح جامعه و خانواده نیز در فضای مجازی و رسانه‌ای موردتوجه باشد، زیرا همه آنچه در کشور داریم، از دستاوردهای عظیم دوران دفاع مقدس است و بایستی همگان در این عرصه نقش‌آفرینی تأثیرگذاری داشته باشند. 

انتهای خبر/


کد مطلب: 454328

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454328/۱۰۰-عنوان-برنامه-سپاه-خاش-ویژه-هفته-دفاع-مقدس-اجرا-می-شود

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir