۰
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

۱۰۰ عنوان برنامه سپاه خاش، ویژه هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود

جانشین فرمانده سپاه خاش سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر ۱۰۰ عنوان برنامه سپاه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و قرارگاه‌های ۱۲ گانه و گروه‌های جهادی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مقاومت در نقاط مختلف این شهرستان به اجرا در می‌آید.
۱۰۰ عنوان برنامه سپاه خاش، ویژه هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، سرهنگ پاسدار علی عزیزی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان خاش بیان کرد: ویژه‌برنامه‌های گرامی داشت هفته دفاع مقدس با شعار محوری «در راه فتح قله‌ایم» اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه خاش اظهار کرد: برپایی یادواره شهیدان، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و تجلیل از آنان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، دیدار با امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار، نواختن زنگ‌مقاومت، ایثار و شهادت و بازگشایی مدارس، ویزیت رایگان بیماران، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، افتتاح و نام‌گذاری طرح‌ها با نام شهدای دفاع مقدس، همایش تبیین اقشار بسیج، زنان ایثارگر و نیروهای مسلح، برپایی همایش اسوه‌های ایثار و مقاومت، نمایشگاه عکس و کتاب و آثار دفاع مقدس، راه‌اندازی موکب‌های صلواتی، دیدار با جهادگران بسیجی، حضور بسیجیان در نمازهای جمعه و روایتگران دفاع مقدس در سطح مدارس، اجتماع بسیجیان محله محور و رژه موتوری و خودرویی پایگاه‌های مقاومت و ده‌ها عنوان ویژه هفته دفاع مقدس در این شهرستان مدنظر هستند.

 سرهنگ عزیزی افزود: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای جنگ هشت‌ساله تحمیلی و تبیین رشادت‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران و رزمندگان ارتش و سپاه اسلام است.
 وی گفت: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس باید در سطح جامعه و خانواده نیز در فضای مجازی و رسانه‌ای موردتوجه باشد، زیرا همه آنچه در کشور داریم، از دستاوردهای عظیم دوران دفاع مقدس است و بایستی همگان در این عرصه نقش‌آفرینی تأثیرگذاری داشته باشند. 

انتهای خبر/
شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 454328
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *