۰
فرماندار تفتان:

تبیین ارزش و جایگاه دفاع مقدس برای نسل جوان از ضروریات است

فرماندار تفتان گفت: تبیین ارزش و جایگاه دفاع مقدس برای نسل جوان از ضروریات است.
تبیین ارزش و جایگاه دفاع مقدس برای نسل جوان از ضروریات است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا شهنوازان ضمن تبریک میلاد پیامبر بیان کرد: حضرت محمد (ص) پیامبر رحمت بوده که برای اخلاق مبعوث شده است.
 
فرماندار تفتان با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن از پیامبر رحمت به‌عنوان «وَإِنَّکَ لَعَلَیٰ خُلُقٍ عَظِیمٍ» یاد کرده است، افزود: شهدا با تقدیم جان خود انقلاب را حفظ کردند و نگذاشتند که دشمنان به خاک کشور دست‌درازی کنند.
 
 شهنوازان عنوان کرد: تبیین ارزش و جایگاه دفاع مقدس برای نسل جوان از ضروریات است. همه ما باید بدانیم که امنیت فعلی و حماسه‌های آفریده شده مرهون برکت خون شهیدان است.
 
 فرماندار تفتان تصریح کرد: ایران امروز کشور مقتدر منطقه است و این اقتدار به برکت خون شهیدان است.
 
 وی با بیان اینکه استکبار به توانمندی ملت ایران اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس یک مقطع برجسته در تاریخ انقلاب و از نقاط باشکوه و باعظمت تاریخ ایران است که باید آن را شناخت و تبیین کرد.
 
 علیرضا شهنوازان با تأکید به اینکه جوانان باید بدانند که دنیا به اقتدار، علم و ایمان مردم ایران اعتراف دارد ادامه داد: دنیا فهمیده است که نمی‌تواند نسبت به ایران اسلامی کج‌اندیشی کند. ما اگر دوران دفاع مقدس را واکاوی نکنیم نخواهیم توانست به ابعاد پیدا و پنهان این دوران برسیم و ما باید بدانیم که جنگ تحمیلی برای چه شروع شد؟ ما در جنگ تحمیلی از ماهیت انقلاب اسلامی دفاع کردیم و استکبار در پس از شکل‌گیری انقلاب به انحای مختلف سعی در ایجاد تشتت در کشور داشت.
 
 وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس در مقابل صدام و تمام دنیا ایستادگی کرد، ادامه داد: سپاه، بسیج، ارتش و تمام نیروهای مسلح به فرماندهی امام (ره) به میدان آمدند و این رزم را ادامه دادند. مسجد پایگاه پشتیبانی جنگ بود و تداوم انقلاب با محوریت مسجد صورت گرفت، مردم در مساجد کمک‌های مردمی را برای ارسال به جبهه‌های نبرد جمع‌آوری می‌کردند و جوانان باید بدانند که صدام جنگ را با چراغ‌سبز آمریکا و حمایت مستکبران آغاز کرد.
 
 نماینده عالی دولت در شهرستان تفتان با بیان اینکه جنگ برای تمامیت ایران اسلامی و ازبین‌بردن کشور بود، تصریح کرد: انقلاب اقدام بزرگی بود که با پیوند مردم، امام راحل و اعتقاد به خدامحوری به وجود آمد. سران رژیم بعث دست‌نشانده استکبار و آمریکا بودند و دفاع مقدس دستاوردهای بسیار زیادی برای انقلاب داشته است و جنگ باعث صدور انقلاب اسلامی شد.
 
 شهنوازان فرماندار تفتان با اعلام اینکه انقلاب اسلامی یک تفکر و اندیشه است، گفت: اثر انقلاب اسلامی را در جبهه مقاومت و حتی کشورهای غربی می‌توان مشاهده کرد. جنگ تحمیلی پرده دروغ و تزویر استکبار را به نمایش گذاشت و باعث شد که ریشه انقلاب اسلامی مستحکم‌تر شود و ما دوست و دشمن خود را بشناسیم.
 
 وی با بیان اینکه آموزه‌های دفاع مقدس در دنیا اثر گذاشته است، گفت: جنگ تحمیلی به ما کمک کرد تا خودمان را باور کنیم و اعلام توانایی یکی از اثرات دفاع مقدس است. ارتش ایران ارتش قدرتمند منطقه و دارای بهترین نیروی انسانی است.
 
 شهنوازان در پایان متذکر شد: نیروهای مسلح ما از مقتدرترین نیروهای مسلح منطقه است، یکی از دستاوردهای دفاع مقدس تعامل بین نیروهای مسلح و مردم بود و اثر این تعامل را اکنون در بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی می‌توان دید.

انتهای خبر/
شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 454329
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *