۰
امام‌جمعه اهل‌سنت خاش:

وحدت و دفاع مقدس، ارتباط عمیقی دارند

امام‌جمعه اهل‌سنت خاش گفت: پایان هفته وحدت آغاز دفاع مقدس است که این دو با هم ارتباط بسیار عمیقی با یکدیگر دارند دعوت و شهادت کنار هم بودند.
وحدت و دفاع مقدس، ارتباط عمیقی دارند
 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مولوی عبدالستار حسین زهی امام‌جمعه اهل‌سنت خاش در دوازدهمین یادواره شهید سردار حبیب لک زایی بیان کرد: پایان هفته وحدت آغاز دفاع مقدس است که این دو با هم ارتباط بسیار عمیقی با یکدیگر دارند دعوت و شهادت کنار هم بودند مردم راهی عدالت و انسانیت شدند و با شهادت در مقابل استبداد و کفر ایستادگی نمودند. 
 
 امام‌جمعه اهل‌سنت خاش بیان کرد: نبی مکرم اسلام در زندگی ۱۳ساله مکه اش مردم را به استقامت صبر در مقابل همه شکنجه‌ها مسائلی که به‌خاطر خدا دعوت می‌دادند و تشویق می‌نمودند از کنار آنهایی که به‌خاطر اسلام شکنجه می‌شدند می‌گذشتند می‌گفتند صبر کنند به‌ویژه یاسر که همه خانواده‌اش به‌خاطر اسلام زیر شکنجه بود .
 
 وی افزود: این صبر و استقامت به حاکمیت اسلامی منجر شد میلاد مسعود پیامبر که ما از ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول که به‌عنوان هفته وحدت در ایران اسلامی به فرمایش رهبر کبیر انقلاب امام راحل بنیان‌گذاری کرده‌ایم؛ یعنی کنار هم قرارگرفتن برای صبر و استقامت و درهم‌کوبیدن پایه‌های کفر و استبداد است. 
 
 مولوی حسین زهی تصریح کرد: گواه همه این ادعاها از میلاد مسعود پیامبر بزرگوار اسلام و فرزند گرامی‌اش و نام‌گذاری هفته وحدت همین است که پیامبر خدا وقتی به‌تنهایی راه دعوت را آغاز کرد یارانی فداکار در مکه برای خودش ساخت و در مدرسه مدینه منوره همین یاران فداکار او اهل‌بیت معزز او توانستند به‌عنوان سپاه اسلام در همه جنگ‌های که در تاریخ مقدس اسلام از آن یاد می‌شود همراه پیغمبر باشند و اسلام سربلند شود. 
  
 وی خاطرنشان کرد: مبارزه علیه ظلم و استبداد در دین اسلام مقدس است اسلام یعنی دعوت و تبلیغ و بعدش مبارزه علیه آنهایی که در مقابل اسلام قد علم می‌کنند زندگی مدنی پیامبر بزرگوار اسلام همین دعوت و تبلیغ با مبارزه و تشکیل حاکمیت اسلامی و تقویت نسلی قرانی است هفته دفاع مقدس در پایان هفته وحدت قرار دارد ازاین‌قبیل مسائل است.
 
 مولوی حسین زهی عنوان کرد: ایران اسلامی بعد از اینکه طاغوت در هم کوبیده شد و حاکمیت عدل الهی ایران اسلامی را فراگرفت جهان کفر توان تحمل اسلام را نداشت کشورهای متعددی که کنار هم قرار گرفتند و یک جنگ نابرابر را علیه ایران اسلامی به رهبری آمریکا و پیش‌قراولی رژیم بعث تدارک دیدند در واقع علیه ایران نبود علیه اسلام بود علیه ایده‌ای بود که می‌خواست حاکمیت جهان را فراگیر کند.
 
 امام‌جمعه اهل‌سنت خاش تصریح کرد: حزب بعث برای براندازی نظام اسلامی جنگ را بر ایران اسلامی تحمیل کردند بحمدالله با همین رشادت‌ها و علاقه‌ای که او را حمایت می‌کردند برای نظام اسلامی این جنگ را بر ایران اسلامی شهادت‌های مردان غیور ایرانی زنان شیرزن ایرانی در مقابل این جنگ ایستادگی شد به فرمان رهبر کبیر انقلاب و توانستند ایران اسلامی را سربلند کنند هشت سال جنگی که علیه حاکمیت اسلامی به پیروزی رزمندگان اسلام این جنگ به پایان برسد نه اینکه فقط ایران اسلامی پیروز شود بلکه مردم عراق به پیروزی رسیدند و از حاکمیت ظالمانه بعث نجات یافتند ملت‌های دنیا آگاهی یافتند و می‌دانستند که روزی فرامی‌رسد که علیه آنها هم برای اینکه اسلام از بین ببرند جنگ‌هایی تدارک دیده خواهد شد.
 
 وی افزود: لذا هفته دفاع مقدس به سود ایران برای ایران و اسلام به حمدالله از این جنگ سرفرازانه بیرون آمدیم وحدت طبق فرمایش مقام معظم رهبری یعنی استقامت در مقابل استکبار وحدت یعنی شوکت اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی. 
 
 مولوی حسین زهی در ادامه عنوان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی غزه را به آتش کشیده و با حمله به مردم لبنان تصمیمات دیگری دارد تا آنها را از بین ببرند این ارتش کوچک توسط ایادی‌اش مسلح می‌شود که فلسطین و غزه را در غرب امت اسلام به این وضعیت اسف‌بار تبدیل کرده است از ناهماهنگی امت اسلام است.

 وی افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری امروز ما دغدغه تشکیل امت واحده را داریم تا بتوانیم مسلمانان را از شکنجه‌ها و آسیب‌هایی که امروز فلسطین با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند نجات دهیم و با تشکیل حکومت اسلامی پیروزی نهایی در مقابل همه توطئه‌های دشمنان اسلام برسیم دیر نیست آینده جهان در پرتو اسلام است.
 
انتهای خبر/
پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 454348
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *