۰

بازدید معاون سیاسی‌اجتماعی استانداری از کارخانه استحصال طلای تفتان

معاون سیاسی‌اجتماعی استانداری از کارخانه استحصال طلای تفتان بازدید کرد.
بازدید معاون سیاسی‌اجتماعی استانداری از کارخانه استحصال طلای تفتان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا شهنوازان در این بازدید با ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص کارخانه طلای تفتان از آغاز شروع ساخت تا افتتاح و بهره‌برداری و بیان کرد: یکی از پروژه‌های عظیم جنوب شرق کشور کارخانه طلای تفتان باهدف اشتغال، توسعه و آبادانی شهرستان و به‌کارگیری نیروهای بومی شهرستان‌های تفتان، خاش، میرجاوه و استان سیستان و بلوچستان صورت‌گرفته است که کنون فرصت شغلی برای حداقل ۳۵۰ نفر ایجاد شده است.
 
فرماندار تفتان اظهار کرد: طی بازدیدهای پی‌درپی، آزمون، مصاحبه و آموزش نیروها در استان اصفهان شهرستان گلپایگان و کارخانه طلای موته صورت پذیرفته و پس از کسب مهارت‌های لازم مشغول به کار شده‌اند.
 
 رضا شریفی معاون سیاسی‌اجتماعی استانداری نیز ضمن گفتگو با نیروهای کارخانه استحصال طلای تفتان و بازدید از تمام قسمت‌ها عنوان کرد: هدف ما اقتصاد، توسعه شهرستان و استان و بومی گزینی نیروها است و سعی در آن باشد که دست در دست هم دهیم و شاهد توسعه، پیشرفت شهرستان تفتان و استان باشیم. 
 
وی تصریح کرد: باتوجه‌به سختی کار در کارخانه و معدن از ایمن‌سازی نباید غافل شد چرا که غفلت در ایمن‌سازی دچار مشکلات جبران‌ناپذیری می‌گردد. 
 
شریفی عنوان کرد: باتوجه‌به بومی بودن نیروهای استان در کارخانه و افتتاح آن در دولت شهید جمهور این نوید می‌رود که همان‌گونه که مسئولان در کنار مردم بوده و هستند و بزرگان و سران طوایف منطقه هم در کنار ما باشند چرا که کارخانه فوق متعلق به مردم و توسعه شهرستان و استان است. 

انتهای خبر/
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب: 454371
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *