۰
در گرامی داشت روز ملی روستا صورت گرفت؛

بهره‌برداری از ۷ طرح روستایی در تفتان

فرماندار تفتان گفت: هفت طرح عمرانی و خدماتی در مناطق روستایی بخش گوهرکوه این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
بهره‌برداری از ۷ طرح روستایی در تفتان
به گزارش پایگاه خبرِ تفتان ما، علیرضا شهنوازان در این افتتاحیه، بیان کرد: برای اجرای این طرح‌ها، حدود ۵۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار تفتان تصریح کرد: المان قرآن اسکل آباد با ۲۷۰ میلیون تومان اعتبار، زیرسازی و آسفالت معابر در روستای چاه میرین هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع با حدود ۲۹ میلیارد ریال اعتبار و یک طرح مسکن روستایی با سه میلیارد ریال هزینه وهمچنین سه طرح برق روستایی با ۱۷ میلیارد ریال هزینه در روستاهای بخش گوهرکوه، جدول‌گذاری ۵ هزار متر مربع معابر با سه میلیارد ریال هزینه از طرح‌های افتتاحی امروز در شهرستان تفتان بود. 

 شهنوازان ادامه داد: پنج هزار مترمربع طرح هادی روستایی در نعمت‌آباد گوهرکوه تفتان نیز با پیش‌بینی اعتبار چهارمیلیاردریالی کلنگ‌زنی شد.

 علی کرد نماینده مردم خاش، میرجاوه، تفتان و بخش‌های کورین و نصرت‌آباد زاهدان نیز بر ضرورت و اهمیت رونق گردشگری، حمایت از تولیدکنندگان روستایی و عشایری و جذب سرمایه‌گذاران در جهت ایجاد اشتغال و مقابله با معضل بیماری و بالابردن شاخص‌های اقتصادی تأکید کرد.

 ادهم کرد مدیرکل امور روستایی استانداری سیستان و بلوچستان نیز عنوان کرد: با حمایت‌های ویژه دولت اقدامات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف برای رفع مشکلات روستاییان شده و رتبه استان از ۳۱ به ۱۱ رسیده است.

 نادر ابراهیمی بخشدار گوهرکوه تفتان نیز با اشاره به اینکه در این منطقه با حمایت‌های ویژه دولت اقدامات قابل‌توجهی شده است، گفت: در گرامی داشت روز ملی روستا شاهد اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، نمایشگاه عرصه محصولات صنایع‌دستی و گردشگری، افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی و خدماتی، تجلیل از مسئولان و تولیدکنندگان روستایی، بازدید از اثر ملی و طبیعی گل‌فشان پیرگل به‌عنوان تنها گل‌فشان غیر اقیانوسی کشور و منطقه خاورمیانه بودیم.

انتهای خبر/
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب: 454391
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *