۰
فرماندار تفتان خبر داد:

مرکز بهداشت این تفتان از خاش جدا می‌شود

فرماندار تفتان سیستان و بلوچستان گفت: بر حسب قول‌های مدیر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی زاهدان، به‌زودی مرکز بهداشت این شهرستان از خاش جدا می‌شود.
مرکز بهداشت این تفتان  از خاش جدا می‌شود
 علیرضا شهنوازان در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، با قدردانی از خدمات نظام و دولت به مردم منطقه تفتان و توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به این شهرستان بیان کرد: در دیدار با مدیر دانشگاه علوم پزشکی مقرر گردید کار ساخت ساختمان اداری این مرکز با تحویل زمین آغاز گردد و ایجاد درمانگاه شبانه‌روزی و درمان بستر و مرکز خدمات زنان و زایمان چاه احمد تفتان نیز از دیگر اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.

 شهنوازان بیان کرد: ارتقای درمانگاه شبانه‌روزی و درمان بستر نوک‌آباد تفتان در دستور کار بوده و به‌زودی شماری از طرح‌های بهداشتی این شهرستان با کمک و حمایت‌های دولت و بخش خصوصی راه‌اندازی خواهند شد.

 فرماندار تفتان ادامه داد: خوشبختانه بررسی‌ها نشان‌دهنده، ارتقای نسبی رضایتمندی بیماران و مراجعین به این مرکز بیمارستانی و برنامه‌ریزی‌های مدیریتی در حوزه درمان با موفقیت همراه بوده و تداوم خدمات به همین شیوه را انتظار داریم.

 شهنوازان افزود: دررابطه‌با درمانگاه کوشه و کوته و در بحث داروخانه و کمبود آن نیز قول‌های نویدبخشی داده شد. 

 وی عنوان کرد: پایگاه اورژانس بخش خصوصی تخت نارون نیز به‌زودی از سوی شرکت پارس تأمین افتتاح می‌گردد. 

 فرماندار تفتان همچنین از محمدرضا بهاری مدیرعامل پرسی ایران گاز استان به دلیل خدمات‌رسانی مطلوب در حوزه تأمین و توزیع گاز این شهرستان تقدیر کرد.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 454404
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *