۰
به مناسبت هفته تربیت‌بدنی صورت گرفت؛

برگزاری همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی در سیستان‌وبلوچستان

به مناسبت هفته تربیت‌بدنی همایش تجلیل از خانواده‌های شهدا، قهرمانان ورزشی و مربیان ملی و بین‌المللی برگزار شد.
برگزاری همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی در سیستان‌وبلوچستان
به گزارش پایگاه خبری «تفتان ما» عباس شیبک در آئین تجلیل از خانواده‌های شهدا، قهرمانان، مدال‌آوران ورزشی، داوران و مربیان ملی و بین‌المللی و آتشفشانان قهرمان گزارشی از موفقیت‌های ارزشمند کسب شده توسط ورزشکاران، قهرمانان، مربیان و داوران در سطح ملی و بین‌المللی و همچنین عملکرد حوزه‌های مختلف قهرمانی، همگانی، روستایی، بانوان و جوانان ارائه کردند.
 
 رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این همایش بیان کرد: مجموعه موفق اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در دو سال اخیر عملکرد قابل‌قبول و روبه‌رشدی داشته است.
 
 وی افزود: گام‌های بسیاری خوبی در ورزش استان برداشته شده است، همان‌طور که در بحث‌های اقتصادی، اجتماعی و گردشگری پیشرفت داشته‌ایم، حوزه ورزش و جوانان نیز از این پیشرفت‌ها بی‌نصیب نمانده است.
 
 معاون سیاسی و اجتماعی استانداری با اشاره به تأثیرگذاری قهرمانان، مربیان و داوران افتخارآفرین استان در سلامت و امنیت جامعه، تصریح کرد: مجموعه استانداری با تمام بضاعت در کنار جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان ایستاده تا شاهد میزبانی از مسابقات مهم ملی و بین‌المللی باشیم، چون سرمایه‌گذاری در ورزش، تأثیر مستقیم بر سایر حوزه‌ها خواهد گذاشت و از این طریق می‌توان ظرفیت‌ها و چهره واقعی استان را معرفی کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: ما در استان ثابت کردیم می‌توان شیعه و سنی در کنار هم کار تیمی کرد و به فضل خدا توانستیم الگوی جدیدی از مدیریت پیشرفت و توسعه پایدار به کشور معرفی کنیم.
 
انتهای خبر/
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 454433
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *