۰
در چهارمین روز هفته تربیت‌بدنی و ورزش؛

دومین پروژه زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال شهرستان خاش افتتاح شد

در چهارمین روز هفته تربیت‌بدنی و ورزش، پروژه زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال اکبرآباد شهرستان خاش با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، فرماندار خاش، مسئول هماهنگی امور شهرستان‌های اداره کل، رئیس اداره ورزش و جوانان، و جمعی از معتمدین، ریش‌سفیدان و ورزشکاران خاش افتتاح شد.
دومین پروژه زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال شهرستان خاش افتتاح شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش سیستان و بلوچستان، زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال اکبرآباد شهرستان خاش در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی منطقه به‌صورت مشارکتی توسط، اداره کل ورزش و جوانان استان، فرمانداری، بخشداری و دهیاری با زیربنای ۱۳۵۰ مترمربع و بااعتبار هزینه شده بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در روز چهارمین روز هفته تربیت‌بدنی و ورزش به بهره‌برداری رسید.


 با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال، جمعیتی بالغ بر ۱۲۰۰ نفر در قالب ۱۰۵ خانوار از این پروژه ورزشی بهره‌مند خواهند شد و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

لازم به ذکر است؛ اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، علاوه بر افتتاح ۱۶ پروژه عمرانی بیش از ۳۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی با شعار «ورزش قوی ایران قوی» در شهرستان‌های سراسر استان اجرا خواهد کرد.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 454434
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *