۰

کشف سه دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرستان خاش

مدیر امور برق شهرستان خاش گفت: طی اقدامی عملیاتی کارکنان این امور و با همکاری پلیس آگاهی خاش، سه دستگاه ماینر در این منطقه کشف و جمع‌آوری شد.
کشف سه دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرستان خاش
 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، مهیار پودینه مدیر امور برق شهرستان خاش بیان کرد: طی اقدامی عملیاتی کارکنان این امور و با همکاری پلیس آگاهی خاش، سه دستگاه ماینر در این منطقه کشف و جمع‌آوری شد.
 
 پودینه اظهار کرد: این تعداد دستگاه از روستای ناصری این شهرستان کشف و ضبط شد.

 وی ادامه داد: باتوجه‌به سختی تأمین برق، افرادی که این اقدام را انجام می‌دهند، به‌نوعی از حقوق عمومی و یارانه انرژی که مربوط به همه است، استفاده می‌کنند. 
 
 مدیر امور برق شهرستان خاش با بیان اینکه همراهی و ارائه گزارش‌های مردمی نقش مهمی در شناسایی و کشف مراکز غیرمجاز رمزارز دارد، گفت: مشترکین محترم می‌توانند اطلاعات خود درباره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمزارز را در سامانه "سمات" شرکت توانیر به نشانی https://www.tavanir.org.ir/sama، تماس با دفتر حراست شرکت توزیع برق استان به شماره ۳۱۱۳۷۱۰۴ و سامانه مرکز اتفاقات برق استان ۱۲۱ ثبت و از مزایای دریافت پاداش نقدی طبق دستورالعمل شرکت توانیر بهره‌مند شوند.

انتهای خبر/
 
چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 454449
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *