۱۷
در راستای رفاه حال شهروندان صورت گرفت؛

آغاز عملیات روکش آسفالت خیابان های خاش

مناسب نبودن معابر و خیابان های اصلی شهر یکی از دغدغه های مهم شهروندان خاش بوده که با آغاز عملیات بهسازی آسفالت خیابان سرباز این مهم در حال انجام است.
آغاز عملیات روکش آسفالت خیابان های خاش
به گزارش تفتان ما، مهندس مهدی شهنوازی شهردار خاش گفت: مناسب نبودن خیابان‌ها و معابر اصلی یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان خاش است به همین دلیل عملیات بهسازی و لکه گیری آسفالت خیابان‌ سرباز در جهت تسهیل در تردد شهروندان و وسایل نقلیه در دستور کار عمران شهرداری خاش قرار دارد و به صورت جدی در حال انجام است.

شهردار خاش تصریح کرد: تلاش مجموعه شهرداری بر این است که در کوتاه‌ترین بازه زمانی با اتمام عملیات آسفالت خیابان‌های شهر، موجبات خشنودی همشهریان را فراهم سازد. 

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شهر زیبا، وضعیت آسفالت خیابان ها و معابر آن است و تاثیر زیادی بر منظر شهر از نگاه شهروندان دارد. 

شهردار خاش افزود: خیابان‌ها از جمله تأثیرگذارترین عناصر شهری در زندگی روزمره شهروندان است و از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و بیشترین تعاملات اجتماعی در خیابان‌ها صورت می‌گیرد به همین دلیل با وجود چاله‌ها در روحیه شهروندان تأثیر منفی گذاشته و سلامت عمومی جامعه مورد توجه شهرداری است که با برنامه‌ریزی سعی در گسترش مقوله آسفالت در سطح شهررا داریم.

شهنوازی در پایان ادامه داد: به منظور نظارت بر حسن انجام فعالیت عمرانی و بررسی پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی روکش اسفالت خیابان سرباز از نبش خیابان عدالت به اتفاق عبدالوحید هاشمزهی معاونت،ملک اعظم محمودزهی عضو شورای شهر وحامد کریمی مسول عمران شهرداری خاش از محل اسفالت خیابان سرباز بازدید میدانی به عمل آمد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 452285
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *