۰

انهدام یک باند قاچاق با کشف یک تن و 291 کیلو موادمخدر

در عملیات هماهنگ و مشترک مأموران انتظامی استان‌های سمنان، قم و البرز در پی انهدام یک باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر، یک تن و 291 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
انهدام یک باند قاچاق با کشف یک تن و 291 کیلو موادمخدر
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرانجام تلاش و پیگیری های اطلاعاتی 40 روزه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان برای دستگیری اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در سطح کشور، بامداد امروز به ثمر نشست.
پس از شناسایی نحوه انتقال یک محموله بزرگ موادمخدر از سیستان و بلوچستان به مقصد تهران، هماهنگی های لازم با مرجع قضائی و پلیس مبارزه با موادمخدر استان قم برای اجرای عملیات دستگیری سوداگران مرگ انجام شد.
براساس این گزارش، شب گذشته دو خودروی قاچاقچیان در قم متوقف شد اما هیوندای شاسی بلند حامل محموله قاچاق از صحنه متواری شد.
سرانجام ساعت 3 بامداد امروز با همکاری ماموران انتظامی استان البرز، خودروی هیوندا در شهرستان اشتهارد متوقف و در بازرسی از آن، محموله یک تن و 291 کیلویی موادمخدر کشف شد.
گفتنی است 26 کیلو از محموله کشف شده مرفین و بقیه آن تریاک و حشیش است؛ همچنین در این عملیات مشترک و هماهنگ، هر پنج عضو این باند حرفه ای دستگیر شدند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 423182
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *