۰
باركج قاچاقچيان به مقصد نرسيد

کشف محموله ۱۶۰میلیون ریالی گیاهان دارویی قاچاق در خاش/ ۶ واحد صنفي متخلف پلمپ شد

فرمانده انتظامي شهرستان خاش ازکشف 550 کيلوگرم گياهان دارويي قاچاق به ارزش 160میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کشف محموله ۱۶۰میلیون ریالی گیاهان دارویی قاچاق در خاش/ ۶ واحد صنفي متخلف پلمپ شد
سرهنگ احمد ثمره حسینی در گفت و گو با خبرنگار فتان ما اظهاركرد: در راستاي اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و همچنین مقابله با قاچاق و در پي تشديد اقدامات انتظامي، ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاش در حال گشت زنی در محور خاش – زاهدان بودند که به یک دستگاه تويوتا مشكوك شده و فرمان ایست را صادر و جهت بررسی بیشتر موقف کردند.
 
وی با بيان اينكه پس از توقف اين خودرو و بازرسي هاي انجام شده تعداد 11 كيسه پنجاه کیلویی دانه گیاه "زنیان (اجغو)" قاچاق به ارزش 160 میلیون ریال کشف و ضبط شد، افزود: پس از بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد راننده اين خودرو با جعل مدارك، قصد خروج اين محصولات از استان را داشته كه خوشبختانه با هوشياري ماموران انتظامي دستگير شد.
 
سرهنگ ثمره حسيني ادامه داد: کالای قاچاق عامل تضعیف تولیدات داخلی و بیکاری هموطنان می شود و پلیس با تمام توان با افراد سود جو مقابله خواهد کرد.
 
وي خاطرنشان كرد: حضور مستمر و هميشگي ماموران نيروي انتظامي در محورهاي اصلي شهرتسان خاش و همكاري مناسب دستگاه قضايي مسيرهاي موردنظر را به مكاني ناامن براي قاچاقچيان تبديل كرده و مردم شهرستان خاش نيز در امنيت كامل مشغول كارهاي روزمره خود هستند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان خاش همچنين از عمليات موفقيت آميز ديگري خبر داد و اذعان كرد: مأموران نظارت بر اماکن عمومی خاش در بازدیدهای محسوس و نامحسوس خود در سطح حوزه استحفاظی شاهد تخلفاتی از سوی کسبه بوده که علی رغم تذکرات چندین باره، ماموران 6 واحد صنفی متخلف به علّت عدم توجه متصدیان به تذکرات قبلی و فعالیت غیر قانونی پلمپ کردند.
 
وي اظهار كرد: نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی در چارچوب قانون و با همکاری ارگان های ذیربط انجام می شود و این ماموریت برای پلیس در جهت ایجاد امنیت روانی و به وجود آوردن شرایط کسب و کار سالم صورت می گیرد.
 
انتهای پیام/
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 440852
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *