۰

عاملان مرگ مرد 60 ساله دستگیر شدند

قاتلان فراری یک مرد پس از 3 ماه وحشت و کابوس به دام افتادند.
عاملان مرگ مرد 60 ساله دستگیر شدند
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از ایران، روز 20 مهرماه سال جاری پلیس گزارشی از یک جنایت به دست آورد و مأموران با جسد مرد 60 ساله‌ای به نام محمدرضا روبه‌رو شدند که با ضربات چوب و چماق کشته شده بود.
 
ماجرای این جنایت خیلی زود به بازپرس ویژه قوچان مخابره شد و کارآگاهان جنایی مأموریت یافتند به ردیابی عاملان جنایت بپردازند.

بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد که پنج مرد با مرد 60 ساله که پدر خانواده‌ای بود و چهار فرزند داشت درگیر  شده‌اند و این جنایت رخ داده است.

با درخواست خانواده قربانی و دستور قضایی، پیگیری پرونده به صورت جدی ادامه یافت و پلیس با انجام بررسی‌های عملیاتی دریافت عاملان جنایت پنج جوان به نام‌های‌هادی و قاسم 24 ساله، حمید 21 ساله جواد 22 ساله و رضا 30 ساله بوده‌اند که همگی مجرد هستند و پس از جنایت گریخته و زندگی پنهانی‌ای دارند. سرهنگ قدمگاهی رئیس پلیس قوچان در این باره به شوک گفت: کارآگاهان پس از گذشت یک هفته مخفیگاه سه عامل این درگیری خونین را شناسایی و آنان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: اقدام‌های گسترده اطلاعاتی برای شناسایی مخفیگاه دو قاتل فراری نیز ادامه یافت تا اینکه کارآگاهان پس از گذشت سه ماه مخفیگاه حمید و جواد را نیز شناسایی و آنها را دستگیر کردند. تجسس‌ها نشان داد عاملان جنایت از اقوام داماد قربانی بوده‌اند که به خاطر اختلاف‌های خانوادگی دست به این جنایت خونین در محله فرهنگیان شهر قوچان زد‌ه‌اند.

حمید و جواد در بازجویی‌ها گفتند که در مدت 3 ماه فرار همیشه در وحشت به سر برده و شب‌ها کابوس می‌دیدند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 426811
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *