۰

کاهش رشته‌های جشنواره «آیات»/ برپایی ۲ رشته در سطح بین‌الملل

معاون دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد با بیان اینکه پنجمین دوره جشنواره «آیات» در ۱۱ رشته مختلف برنامه‌ریزی شده است، گفت: این جشنواره در رشته‌های «خوشنویسی» و «کاریکاتور» به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.
کاهش رشته‌های جشنواره «آیات»/ برپایی ۲ رشته در سطح بین‌الملل
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،علی تن معاون دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد با بیان اینکه طی مذاکرات و مکاتبات انجام شده ١١ استان آمادگی خود را برای برگزاری جشنواره آیات اعلام کردند، اظهار داشت: امسال جشنواره آیات در رشته گرافیک در استان زنجان، نقاشی در استان گلستان، رشته تئاتر استان فارس، رشته فیلم شامل مستند کوتاه،داستانی، مستند و انیمیشن استان بوشهر، رشته داستان نویسی استان کرمان، رشته شعر شامل انواع مختلف شعر استان لرستان و در زمینه تدهیب نگارگری و گل و مرغ و تذهیب استان اصفهان برگزار کننده جشنواره آیات خواهند بود.
معاون دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت افزود: در این دوره رشته خوشنویسی به صورت بین‌المللی و به میزبانی استان خراسان رضوی پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار خواهد شد. همچنین در رشته نقاشی استان یزد و رشته آواها و نغمات استان آذربایجان شرقی میزبان برگزاری این جشنواره خواهند بود.
وی با بیان اینکه بخش کاریکاتور به دلیل بین‌المللی بودن و عدم وجود اساتید برجسته در تهران برگزار خواهد شد، گفت: حوزه المان‌های شهری که مقدمات آن در سال ٩٦ فراهم می‌شود در سال ٩٧ به مرحله اجرا خواهد رسید. در خصوص دیگر حوزه‌ها نیز مذاکرات انجام شده و پس از عقد تفاهم نامه نسبت به اطلاع رسانی آن اقدام خواهد شد.
به گزارش فارس، پیش از این قرار بود پنجمین دوره جشنواره آیات در 12 رشته «کاریکاتور»، «تئاتر»، «تصویرسازی»، «نگارگری و گل مرغ»، «شعر»، «داستان»، «آوا و نغمات»، «پوستر»، «فیلم»، «نقاشی»، «خوشنویسی»، «نقاشی-خط» برگزار شود.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 440644
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *