۰
در پی سفر جمعی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس درجلسه فرمانداری خاش مطرح شد؛/تصمیم سازی های سازنده به نفع مردم خواهد بود

تصمیم سازی های سازنده موثر در رفع مشکلات مردم

صالحی فرماندارخاش گفت: با نگاه مثبت و ویژه دولت سیزدهم و مردمی شاهد تحولات و جهش های خوبی در حوزه زیر ساختی، اقتصادی، خدماتی و...در استان و شهرستان خاش هستیم.
تصمیم سازی های سازنده موثر در رفع مشکلات مردم
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، صالحی فرماندار خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، به سفر اعضای کمیسیون انرژی مجلس عظیمی فر دستیار وزیرنفت، نژادعلی مدیر عامل شرکت ملی گاز کشور وآقایان، رحیمی مظفری، حسین زاده، سنگدوینی، شکراللهی در خاش اشاره کرد و گفت: باید با نگاهی ویژه و تغییر رویکرد در حوزه سوخت به استان بنگریم تا بتوانیم دست مافیای سوخت  را کوتاه کنیم.

صالحی کدینگ کارت های سوخت را امری خوب خواند و بیان کرد: کدینگ برای مردم منطقه خوب است لذا برای مسافرانی که به این منطقه می آیند مشکلاتی برای سوخت گیری بوجود می آورد لذا باید برای رفاه حال مسافران و نداشتن دغدغه سوخت باید به جایگاه داران کارت سوخت واگذار شود.

وی افزود: با توجه به گذشت دوماه از افتتاح پروژه گاز رسانی و عدم همکاری پیمانکار جهت تسریع در روند انتقال گاز از ایرانشهر به خاش متأسفانه هنوز گاز جهت ورود به کانالهای گاز رسانی و استفاده مردم رها سازی نشده است هم اکنون ۱۳۵ روستا با اتمام زیر ساخت ها و شبکه داخلی آماده گاز رسانی هستند.
صالحی همچنین خواستار تسریع در روند گاز رسانی در سطح شهر و روستاها شد.

فرماندار خاش  با توجه به مصرف بنزین در سراوان و خاش که ۱ میلیون لیتر است ظرفیت انبارهای بنزین خاش را ۲ میلیون لیتر عنوان کرد و گفت: با توجه به حجم کم بنزین این مقدار مصرف دو روز این شهرستانها می باشد لذا خواستار بازنگری و گسترش انبار و زیرساخت سازی در حوزه ذخیره منابعی همچون بنزین و گاز جهت رفاه حال مردم و به تبع بالا بردن سطح کیفی زندگی آنها هستیم.

محمد گل صالحی فرماندار خاش به توزیع ۴ کالا برگ در سایر استانها و ۱ کالابرگ نفت سفید در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرستان در منطقه کوهستانی تفتان و ورود هوای سرد و نیاز مردم منطقه خواستار نگاهی ویژه که مسؤلین قول دادند نه بلکه حق این مردم برای رفع نیازهای اولیه همچون نفت هستیم.

 فرماندار خاش ابراز امیدواری کرد و گفت: ماحصل و دستاورد این سفر مهم طرح مطالبات و مشکلات موجود در کمیسیون انرژی و برطرف شدن آنها در راستای رضایتمندی شهروندان بود که امید است هرچه سریعتر محقق شود.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب: 452434
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *