۰
نشست هم اندیشی مدیران، معاونین وسرپرستان مدارس شبانه روزی برگزار شد؛

برسی چالش های مدارس شبانه روزی

رئیس آموزش وپرورش عبدالوهاب شهنواز خالقداد گفت: این نشست با هدف تبیین وظایف محوله و ارتقاء کیفیت بخشی و اجرای طرح های خود اتکایی در مدارس شبانه روزی با حضور معاونین امور عمومی و سرپرست بخش ها انجام شد.
برسی چالش های مدارس شبانه روزی
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، عبدالوهاب شهنواز خالقدادی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان خاش در گفت و گو با خبر نگار تفتان ما، هدف از برگزاری این نشست را رعایت دستورالعمل های ابلاغی در خصوص اقدامات مراقبتی، حفاظتی، و ایمنی دانست و افزود: آموزش نقش مهم و اساسی هم در یادگیری و هم در شکل گیری جامعه ای پویا و سالم دارد چرا که تا زمانی که آموزش در هر زمینه ای بصورت صحیح و اصولی انجام نگیرد افراد نخواهند توانست استعدادها و توانایی های خود را بشناسند و از آنها بهره برداری کنند.

شهنواز خالقدادی: اجرای طرح های خوداتکایی در مدارس شبانه روزی و مهارت آموزی همراه با تولید را اقدامی سازنده در راستای استعداد یابی و یادگیری مهارت مورد علاقه دانش آموزان دانست که در آینده تا حد زیادی خواهد توانست برای ایجاد شغل و در آمد مؤثر باشد. 


رئیس آموزش و پرورش بیان کرد: دانش آموزان باید آشنایی کامل با موارد مراقبتی و ایمنی داشته باشند و یادگیری جز با آموزش میسر نخواهد شد.
انتهای   پیام/
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۶
کد مطلب: 452435
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *