۰
وعده دیدار ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

شرکت در راهپیمایی وظیفه شرعی و اسلامی همه آحاد مردم است

خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس از عموم مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.
شرکت در راهپیمایی وظیفه شرعی و اسلامی همه آحاد مردم است
حسن هاشم زهی ایثارگر، برادر شهید و آزاده سرفراز شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار تفتان ما گفت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه شرعی و ملی است که همة آحاد مردم باید در این راهپیمایی حضور به هم برسانند و بار دیگر ثابت کنند این ملت با اتمام وجود پای این انقلاب که با خون هزاران شهید آبیاری شده است خواهند ماند.

وی اظهار کرد: هرگز به دشمن اجازه حتی فکرکردن به اینکه خیال کند مردم به‌خاطر برخی مشکلات از همراهی با نظام خسته شده‌اند را نمی‌دهیم.

این ایثارگر و برادر شهید افزود: از تمام آحاد مردم جوانان، دانشجویان، و اقشار مردم دعوت می‌کنم با حضور هرچه باشکوه‌تر از سال‌های قبل با وحدت و انسجام در این راهپیمایی بزرگ شرکت کنند و دین خود به شهدا و انقلاب را ادا کنند.

هاشم زهی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور و شهرستان بیان کرد: راهپیمایی امسال نسبت به سال‌های گذشته از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که چشم همة دشمنان به ما خواهد بود و با یاری خداوند و حضور پرشور مردم بار دیگر همة ما دست در دست هم بیعتی گسست‌ناپذیر با آرمان‌های انقلاب و رهبر عظیم‌الشأن خود خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: با وحدت و انسجام خود بار دیگر ثابت خواهیم کرد تا آخرین قطره ی خون خود 
فرزند شهید یاسر بهشتی: ملت ایران پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند.
پای اهداف و آرمان های والای انقلاب خواهیم ماند و دسیسه ها و نقشه های واهی دشمن به مانند گذشته حبابی بیش نخواهند بود.

انتهای خبر/
 
جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 452558
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *