۰

اقتدار ما ارمغان خون سرخ لاله هاست/تاریخ رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا را فراموش نخواهد کرد

فرزند شهید یعقوب ایرندگانی گفت: برای هر انسانی زندگی و جانش با ارزش ترین داریی است ولی شهدا در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند حفظ ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب با ارزش تر از زندگی و جان است.
اقتدار ما ارمغان خون سرخ لاله هاست/تاریخ رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا را فراموش نخواهد کرد
فهیمه ایرندگانی فرزند شهید یعقوب ایرندگانی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، با اشاره به نقش والای شهدا در حفظ و پاسداری از کیان ایران اسلامی گفت: تاریخ رشادت ها و جانبازی های غیور مردان این مملکت را که برای حفظ میهن، استقلال و اقتدار آن داشتند را فراموش نمیکند مردان آسمانی که لحظه ای برای دفاع از آرمان های خود در مقابل دشمنان این مرزو بوم کوتاه نیامدند.

ایرندگانی با اشاره به وظیفه خطیر ما در جامعه امروز با توجه به هجمه های دشمن اظهار کرد: حفظ و حراست از ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب مهمترین رسالت ما است لذا باید در راستای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت کوشا باشیم و اقدامات سازنده ای بخصوص برای نسل جوان داشته باشیم.

وی افزود: جوانان امروز بعنوان یکی از تاثیرگذارترین قشر در جامعه هستند که میتوانند نقش مهمی در گسترش و حفظ آرمان های انقلاب داشته باشند چرا که دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب استفاده میکند و جوانان ما با پیروی و الگو قرار دادن زندگی شهدا میتوانند ادامه دهنده راه آن بزرگواران باشند.

فرزند شهید با بیان اینکه مسؤلین در تمام عرصه های خدمت باید در همان مسیر شهدا قدم برداشته و لحظه ای از مسیر خدمت به مردم غفلت نکنند گفت: امنیت و آرامش امروز ما مدیون جانفشانی ها و ایستادگی سرخ قامتان عرصه دفاع و حراست از کیان کشور است و همه باید موظف به حفاظت و پاسداری از ارزش های والای شهدا و انقلاب باشند.

ایرندگانی با اشاره به امنیت و اقتدار کشور در تمامی عرصه های اقتصادی، نظامی، علمی و... گفت: اگر شهدا و ایثارگران عرصه دفاع نبودند بدون شک این اقتدار و استقلال نیز نبود لذا همه ی ما مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران و رزمندگان این خاک هستیم.
 
انتهای خبر/
دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۰
کد مطلب: 452736
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *