۰
به مناسبت هفته‌ی تکریم مساجد انجام شد؛

غبار روبی مسجد حضرت ابوالفضل در آستانه هفته تکریم مساجد توسط گروه‌های جهادی خواهر شهرستان خاش

فرمانده سپاه خاش گفت: نقش جوانان در مدیریت مسجد فعال باید بیش از شرایط فعلی شود و این موضوع با همکاری پایگاه‌های بسیج مساجد میسر می‌شود
غبار روبی مسجد حضرت ابوالفضل در آستانه هفته تکریم مساجد توسط گروه‌های جهادی خواهر شهرستان خاش
احمدمالدار  همزمان با هفته تکریم مساجد حضور در مراسم نمادین غبارروبی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) توسط پایگاه نرجس خاتون حوزه کوثر سپاه شهرستانی خاش در گفتگو با خبرنگارتفتان ما بیان کرد: در آستانه اربعین حسینی و در دهه تکریم مساجد آماده‌سازی و پیش‌بینی اجرای برنامه‌ها در این مراکز دینی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان خاش  افزود: به این مناسبت غبار روبی و آماده‌سازی مساجد انجام می‌شود که بهداشت مساجد را مورد توجه دارد و در طول سال در مقاطع مختلف این کار به صورت مردمی صورت می‌گیرد.

 

وی ادامه داد: مساجد در این ماه میزبان جمعیت زیادی از مردم و اجرای برنامه‌های فرهنگی است که پیش‌بینی تجهیزات و امکانات لازم کمی زودتر از سوی متولیان مساجد انجام می‌شود.

احمد مالدار به مشارکت جوانان در فعالیت‌های مساجد اشاره کرد و اذعان کرد: نقش جوانان در مدیریت مسجد فعال باید بیش از شرایط فعلی شود و این موضوع به فعالیت خودجوش بسیجیان و نیرو‌های جهادی شهرستان تأکید شده تا به این نقش بپردازند و فرصت‌سازی کنند.

 

وی اضافه کرد: نقش جوانان بسیار مهم و باید برای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمومی به آنان فرصت دارد و زمینه‌های همکاری را فراهم کرد.

 

فرمانده سپاه شهرستان خاش به آماده‌سازی مساجد اشاره کرد و بیان کرد: غبار روبی و تکریم مساجد در حال انجام است و تا پایان ماه صفر این کار صورت می‌گیرد.

وی به برنامه‌های اربعین اشاره کرد و گفت: عذاداری عذاداران حسینی تفسیر، بیان احکام، تهیه وپخش نذورات بین اقشار نیازمند شهرستان وطرح‌های مؤمنان از جمله آن است.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 453143
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *