۹
یادواره سردار شهید محمد حجازی در شهرستان خاش برگزار شد؛

سردار حجازی شخصیتی که تا آخرین لحظات زندگی خود در خدمت نظام و انقلاب بود

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: سردار حجازی همانند رفیق و دوست قدیمی خود سردار سلیمانی تا آخرین لحظات در جبهه حضور داشت و از هیچ خدمتی نسبت به نظام و انقلاب دریغ نکرد.
سردار حجازی شخصیتی که تا آخرین لحظات زندگی خود در خدمت نظام و انقلاب بود
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مراسم یادواره سردار شهید محمد حجازی با حضور فرمانده سپاه شهرستان سرهنگ علی ثمره حسینی، علما، فرماندار و آحاد مردم شهید پرور خاش در این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ علی ثمره حسینی در دومین سالگرد شهادت سردار حجازی بیان کرد: سردار حجازی در طول زندگی پربرکت خود همواره خدمات ارزنده‌ای در دوره مسؤلیت و در زمان جنگ انجام دادند.

سردار همانند رفیق و دوست خود سردار سلیمانی تا آخرین لحظات به فعالیت در جبهه ادامه داد و حضور مؤثر و پررنگی در جبهه مقاومت از خود به یادگار گذاشت.

سرهنگ ثمره حسینی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در ارتباط با سردار شهید حجازی افزود: شهید حجاری نیرویی که یکسره در خدمت نظام و اسلام بود و این یکی از شاخصه‌های مهم شهید حجازی بود.

وی با اشاره به شهادت برادر بزرگوار سردار در جبهه حق علیه باطل گفت: شهادت برادر بزرگوار سردار نه تنها باعث دوری‌ایشان از جبهه مقاومت نشد بلکه مصمم‌تر از گذشته و قوی‌تر ظاهر شد چرا که آنان راه خود را انتخاب و خدمت را بر استراحت ترجیح داده بودند.

ثمره حسینی از شهید حجازی بعنوان الگوی خدمت در تمامی عرصه‌های خدمت نام برد و تصریح کرد: شخصیتی که تا آخرین لحظات زندگیش از هیچ خدمتی برای نظام و انقلاب دریغ نکرد بعد از دفاع مقدس نیز در پست‌های مختلف مسؤلیتی مهم همواره راه خدمت را برگزید و ده سال از عمر بابرکت خود را بعنوان فرمانده نیروی مقاومت بسیج گذراندند.

وی افزود: شهید حجازی در زمان مدیریت و فرماندهی خود خدمات بزرگی برای کادرسازی و سازماندهی بسیج مخصوصاً بسیج سازندگی انجام داد که ثمره آن‌ها خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم بود.

فرمانده سپاه شهرستان خاش به اقدامات شهید حجازی از دفاع مقدس تا دوران کرونا اشاره کرد وگفت: سردار شهید در زمان کرونا با سازمان دهی بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی همواره در حال خدمت‌رسانی به مردم بود گروه‌های جهادی از تولید تا توزیع ماسک، ضدعفونی، تزریق واکسن، ساخت مدرسه، ساخت خانه محرومین همه و همه از افتخارات بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی است.

ثمره حسینی افزود: سردار حجازی ارتباط خوبی با جبهه مقاومت داشت و اگر جبهه مقاومت پیشرفتی در عرصه موشکی دارد مرهون زحمات سردار شهید حجازی است شهید تا آخرین لحظات در خدمت نظام و مردم بود.
انتهای خبر/
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 452913
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *