۰
باهدف تشریح برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس صورت گرفت;

نشست خبری سرپرست دانشکده صنعت معدن به مناسبت هفته دفاع مقدس

نشست خبری سرپرست دانشکده صنعت معدن به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
نشست خبری سرپرست دانشکده صنعت  معدن به مناسبت هفته دفاع مقدس
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه در آستانه هفته دفاع مقدس نشست خبری سرپرست دانشکده صنعت و معدن با اصحاب رسانه در خاش برگزار گردید.

سرپرست دانشکده صنعت و معدن ضمن تبریک اعیاد پیش رو، هفته دفاع مقدس و هفته وحدت بیان کرد: دانشکده صنعت و معدن چون سایر ارگان ها و دستگاه های اجرایی و همگام با انان امسال نیز برنامه های محوری را مشترک برگزار میکند.

حسن صالح تصریح کرد: دانشکده صنعت و معدن امسال نیز با همراهی سایر ارگان ها برنامه های هفته دفاع مقدس را به نحو احسن اجرا و اهم تلاشش تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان بویژه دانشجویان است.

سرپرست دانشکده صنعت  معدن اظهار کرد: با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس با هفته وحدت تلاش ما بر استفاده از ظرفیت سایر ارگان ها و دستگاه های اجرایی برای اجرای برنامه های مشترک است تا ضمن نشان دادن وحدت و همدلی در سطح شهرستان برنامه های این دو هفته با قوت بیشتری برگزار گردد.

وی تصریح کرد: حضور گسترده دانشجویان و جوانان انقلابی و ولایتمدار در برنامه های ایام پیش رو خود مشت محکمی به یاوه گویان و دشمنان انقلاب و کشور است.سرپرست دانشکده صنعت و معدن در ادامه افزود: امسال نیز با شعار ما متحدیم همگی وحدت خود را به دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب نشان خواهیم داد.

صالح خاطر نشان کرد: هفته دفاع مقدس یاداور ارزش ها مختلفی است که مهمترین ان نشر فرهنگ ایثار و شهادت است. 


وی یاداور شد: الگوی دفاع مقدس همیشه الگویی مولد و توانا بوده و دانشگاه ها پس از جبهه مهمترین سنگر برای مقابله و خط مقدم رویارویی با حربه های دشمن است.صالح شرکت های دانش بنیان پر اهمیت شمرد و رفع بسیاری  از مشکلات کشور را بر عهده این شرکت ها دانست و گفت: امسال نزدیک به ۱۳ هزار شرکت دانش بنیان ثبت شده که این خود تحولی بزرگ در عرصه های علمی و اقتصادی و .... برای مقابله با دشمنان می‌باشد.

وی  فضاسازی محیطی ،برپایی نمایشگاه عکس و کتاب ، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب ،غبار روبی گلزار شهدا ودیدار باخانواده معظم شهدا ،دیدار بارزمندگان جبهه وجنگ ،برگزاری محفل انس با قرآن کریم ، برگزاری نشست دفاع مقدس و مهدویت و برپایی ایستگاه صلواتی را از مهم ترین برنامه های فرهنگی این دانشکده برشمرد.
    
انتهای خبر/
    
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 453260
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *