۰
پیگیری‌ها نتیجه داد:؛

پلمپ یک واحد شارژ غیر مجاز گاز LPG در خاش

مسئول بسیج اصناف خاش گفت: یک واحد شارژ غیر مجاز گاز LPG به دلیل استفاده غیرمجاز گاز مایع در روستای نجف آباد خاش پلمپ شد.
پلمپ یک واحد شارژ غیر مجاز گاز LPG در خاش
عبدالبصیر شهنواز درگفتگو با خبرنگار تفتان ما بیان کرد: باتوجه به اینکه این روز‌ها شاهد گلایه‌مندی شهروندان خاشی از صف‌های طویل سیلندر در جایگا‌هاً و کمبود گاز در شهرستان بودیم، بسیج اصناف با همکاری اداره صنعت و معدن و اداره اماکن و سپاه شهرستان اقدام به بازدید از واحد‌های تولیدی و مراکز عرضه و توزیع کالا درشهرستان کرد که در پی این بازدید‌ها یک واحد غیرمجاز شارژ مخازن ال پی جی وسایل نقلیه دوگانه سوز که به صورت غیرمجاز دایر و با شرایط غیراستاندارد اقدام به شارژ مخازن ال پی جی نموده بود کشف گردید.

مسئول بسیج اصناف عنوان کرد: این واحد پس از معرفی به مراجع قضایی و شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با حضور دادستان شهرستان و قاضی تعزیرات حکومتی، کارشناس اداره صنعت و معدن و با همکاری اطلاعات سپاه شهرستان خاش و نماینده نیروی انتظامی  توقیف، لاک و مهر و پلمب گردید.

شهنواز اظهار کرد: با تشدید نظارتها‌امید داریم دیگر شاهد صف‌های طویل در شرکت‌های گاز نباشیم و مردم شهرستان در رفاه باشند.


وی با بیان اینکه این واحد جهت اقدامات قانونی و حقوقی به مراجع قضایی معرفی شده است، افزود: دولت با هر اقدامی که جان شهروندان و مصرف‌کنندگان را به مخاطره اندازد مقابله خواهد کرد.


شهنواز سیلندر‌های گاز مایع خانگی، صنعتی و همچنین جایگاه‌های شارژ سیلندر‌های گاز مایع را از اقلام تحت نظارت دائم این اداره دانست و خاطرنشان کرد: نهاد‌های نظارتی با حساسیت و دقت کامل بر کیفیت سیلندر‌های مذکور و همچنین نحوه شارژ و تعمیرات اینگونه سیلندر‌ها، نظارت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: گاز مایع صرفاً جهت مصارف خانگی شهروندان است و چنین اقداماتی موجب بروز مشکلاتی ازقبیل صف‌های طویل در شرکت گاز و کمبود گاز جهت مصارف خانگی خواهد شد.


مسئول بسیج اصناف خاش اذعان کرد: این نظارت‌ها به صورت مستمر توسط اداره اماکن، اداره صنعت و معدن با همکاری سپاه شهرستان خاش ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب: 453586
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *