۰

دلیل کاهش انگیزه پرستاران نادیده گرفتن خدمات آنها است/ هویت حرفه‌ای پرستاری را برمی‌گردانیم

رئیس شورای عالی نظام پرستاری با بیان اینکه پرستاران یک گروه تأثیرگذار در نظام‌های سلامت در همه جای دنیا هستند که نمی‌توان حضور آن‌ها را نادیده گرفت، گفت: یکی از دلایل کم‌رنگ شدن انگیزه‌های پرستاران، نادیده گرفتن خدمات آنان است.
دلیل کاهش انگیزه پرستاران نادیده گرفتن خدمات آنها است/ هویت حرفه‌ای پرستاری را برمی‌گردانیم
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، طاهره زاهد صفت به مشکلات جامعه پرستاری اشاره کرد و گفت: پرستاران یک گروه تأثیرگذار در نظام‌های سلامت دنیا هستند که نمی‌توان حضور آن‌ها را نادیده گرفت.
رئیس هیئت‌مدیره نظام پرستاری رشت با تأکید بر اینکه بیشترین خدمات به بیماران در بیمارستان‌ها از سوی پرستاران ارائه می‌شود، افزود: شاید یکی از دلایل کم‌رنگ شدن انگیزه‌های پرستاران، نادیده گرفتن خدمات آنان است.
طاهره زاهد صفت ادامه داد: با تمام توان در جهت احقاق حقوق جامعه پرستاری اهتمام ورزیده و مساعی خود را صرف ارتقاء جایگاه حرفه پرستاری کرده و با برنامه‌ریزی‌های مناسب کارشناسی اقتدار، استقلال، هویت و منزلت  حرفه‌ای را به پرستاری برگردانیم.
زاهد صفت، توجه به دغدغه مردم در حوزه سلامت را ضروری دانست و گفت: به نظر می‌رسد وزارت بهداشت باید در تصمیم‌گیری‌های حوزه پرستاری، از صاحبان این حرفه مشورت بگیرد.
 
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 423056
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *