۰

تورم در دی‌ماه تک رقمی می‌شود+کارتون

طیب‌نیا با اشاره به روند نزولی نرخ تورم در 2 سال اخیر، گفت: نرخ تورم نقطه به نقطه در آذرماه و حداکثر دی‌ماه تک رقمی خواهد شد و این شرایط یکی از موانع توسعه بیمه‌های زندگی را رفع می‌کند.
تورم در دی‌ماه تک رقمی می‌شود+کارتون
به گزارش سرویس چند رسانه ای تفتان ما، وزیر اقتصاد از حذف مالیات بر ارزش افزوده صنعت بیمه در اصلاحیه قانون خبر داد و گفت: به رغم اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی صنعت بیمه هنوز با شرایط رقابتی فاصله دارد.

به گزارش فارس، علی طیب‌نیا در بیست و دومین همایش بیمه و توسعه با بیان اینکه منابع مالی که در صنعت بیمه تجهیز می‌شود به رشد اقتصادی و تشکیل سرمایه کمک می‌کند، اظهار داشت: مدیریت صحیح صنعت بیمه می‌تواند امنیت لازم برای فعالیت‌های اقتصادی و رفاه اجتماعی به وجود بیاورد و اگر مقایسه‌ای بین رشد صنعت بیمه در ایران و سایر کشورها داشته باشیم به این نتیجه می‌رسیم که با وجود رشد صنعت در سال‌های اخیر هنوز با مقیاس‌های جهانی فاصله داریم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه سهم بیمه‌ها در درآمد جهانی 6.2 شده است، گفت: سهم صنعت بیمه از تولید ناخالص داخلی ایران 1.9 درصد است که نشان‌دهنده شکاف بزرگ بین رشد صنعت بیمه ایران و جهان است.

انتهای پیام/ راه دانا
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 423792
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *