۰

گذر از پل هایی که پایانش رسیدن به خانه خداست+تصاویر

یک خیرلنده ای در اقدامی قابل تحسین هزینه سفر حج خود را به ساخت چندین دستگاه پل برای منطقه محروم موگرمون در لنده کرد.
گذر از پل هایی که پایانش رسیدن به خانه خداست+تصاویر
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از  خبرلنده، در اقدامی تاثیرگذار و قابل تحسین یکی از خیران لنده ای هزینه سفر حج را باتوجه به عمق محرومیت های بخش موگرمون و جاده های ارتباطی این بخش برای ساخت چندین دستگاه پل در مسیر جاده موگرمون به دلی مهرجان هزینه کرد.
 

 
سید منصور موسوی از سادات جلیل القدر حیدری است که اصالتاً لنده ای است و سالهای زیادی است که در شهرستان بهبهان زندگی می کند ولی دغدغه همیشگی و تابستانی این سید جلیل القدر به واسطه حضور در منطقه سردسیری دلی مهرجان وی را برآن داشت تا قدمی خیر برای عمران و آبادانی این منطقه محروم بردارد.
 

 
سید منصور موسوی در باره این اقدام خداپسندانه خویش اظهارکرد: بنده برای تشرف به سرزمین وحی چندین سال است که ثبت نام کردم که در زمان اعزام باتوجه به عمق محرومیت شهرستان لنده به خصوص بخش موگرمون و نبود زیر ساخت های اساسی به خصوص جاده استاندارد برآن شدم تا هزینه سفرحجم را در راه خدمت به مردم صرف کنم.
 

 
وی افزود: دوست داشتم تا زنده ام کاری کنم که همه مردم منطقه و شهرستان از آن فیض ببرند و گاهی هم به یاد ما باشند.
این خیر لنده ای اظهارکرد: تعداد سه دستگاه پل در مسیر جاده موگرمون به دلی مهرجان ساخته شد که انشاءالله اگر عمری باقی ماند دو دستگاه پل دیگر نیز به همت مردم ایجاد خواهدشد.
وی تاکید کرد:خوشبختم که توانستیم با ایجاد این چند دستگاه پل از بروز حوادث تلخی که سالهای گذشته بر اثرتصادف در طول مسیر این جاده بودیم جلوگیری کنیم.
 

 
موسوی اظهارکرد: بسیار خوشحالم که هزینه سفر حجم را در راه امنیت و آسایش مردم منطقه محروم لنده هزینه کردم و مطمئن هستیم که رضایت خداوند در گرو رضایت بندگانش است.
این خیر در ادامه گفت: هدف جلب رضایت خداوند برای رفاه و امنیت جان استفاده کنندگان از این جاده کوهستانی و خطرناک بود که برآورد هزینه ای آن قریب به یکصد میلیون ریال بوده است.
وی اظهارکرد: اگر بازهم برای سفر حج توفیقی نصب شود آن را در راه ازدواج جوانان هزینه خواهم کرد چرا که ازدواج نیمی از ایمان است .
موسوی گفت: این جاده همه ساله بعلت کوهستانی بودن و وجود دره های کوچک و بزرگ در مسیر جاده باعث ازبین رفتن بخشی از جاده می شد که با ساخت این چنددستگاه پل جلوی تخریب جاده گرفته شد.
 

 
منطقه کوهستانی دلی مهرجان در فاصله 47کیلومتری شهرلنده قراردارد که منطقه ای سرسبز و طبعیتی بکر و زیبا دارد ولی متاسفانه به دلیل کوهستانی بودن و خاکی بودن بخش عظیمی از این جاده سالانه تصادفات زیادی در این مسیر می شود که تاکنون مخاطرات مالی و جانی بسیاری در پی داشت.
تصاویر ضمیمه:
   
 
 
 
 
 
 
     
 
       
    انتهای پیام/
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 424099
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *