۰

عدم الگو سازی از زندگی رهبر ایران نسل چهارم انقلاب را دچار بی هویتی خواهد کرد

در کشور های اروپایی ریاست دولت ها به عنوان الگو برای مردم معرفی می شوند ومردم از آنان الگو پذیری دارند، اما اینکه خانواده مقام معظم رهبری در شرایطی که کشور نیازمند الگو پذیری از بزرگان است ناشناخته وغریب مانده اند وحتی زندگی شفاف مقام معظم رهبری هم برای مردم نقل نمی شود نشان از عدم توجه به شخصیت بزرگ این مرجع عالی قدر است .
عدم الگو سازی از زندگی رهبر ایران نسل چهارم انقلاب را دچار بی هویتی خواهد کرد
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از "پایگاه خبری تحلیلی کارگران کرمان "ایران در مقاطع حساسی از زمان های مختلف شاهد ورود و خروج افرادی به بدنه قوه مجریه و مقننه بوده است که بعضی از آنها عملکرد مفیدی داشته و بسیاری هم غیر فعال بوده اند اما در جاهای دیگریمشاهده شده که نظریات شخصی بسیاری از نمایندگان در حوزه کاری و منافع ملی وارد شده که تخریبات بسیاری را برای منافع و منابع ملی به بار آورده است .
زمین خواری،کوه خواری ،دریا خواری ،دره خواری، معدن خواری ،همه مثال عملکرد نادرست مسئولین اجرایی است که بیشتر این اعمال به دست آقا زاده ها هدایت شده وسود جسته اند.
در کشور هایی مانند آمریکا و اروپا اهداف وبرنامه ها از 40 سال پیش طرح ریزی و نظریه پردازی شده اند و رئسای دولت ها فقط موظف به اجرای آنها هستند وحق دخل وتصرف در آن را ندارند.
عدم الگو سازی از زندگی رهبر ایران نسل چهارم انقلاب را دچار بی هویتی خواهد کرد
اما در ایران با اینکه رهبر انقلاب اهداف و سیاست ها را تبیین و مشخص کرده اند و یک جهانبینی کلی را در وجود مقام معظم رهبری شاهدهستیم ، اما دولت و مسئولین از هر سو، کشور و منافع ملی را به سمت خود می کشند دولت ها یکی پس از دیگری پا به عرصه خدمت می گذارند اما هرکدام با مشاورینی قدم در این راه گذارده اند که غرب زده هستند ومهره دشمن برای نفوذ بوده و رهبر انقلاب را نادیده می انگارند.
قوه مجریه باید مجری قوانین کشوری باشد، اما اینکه چرا قوه مجریه خود را رهبر ایران می داند و در هر کجا وهر قانون سرک می کشد به نظر جالب نمی آید، البته کسانی هم هستند بدون صحبت رهبری جایی قدم نمی گذارند که د ربین دولتمردان اینان مقهورند.
در کشور های اروپایی ریاست دولت ها به عنوان الگو برای مردم معرفی می شوند ومردم از آنان الگو پذیری دارند، اما اینکه خانواده مقام معظم رهبری در شرایطی که کشور نیازمند الگو پذیری از بزرگان است ناشناخته وغریب مانده اند وحتی زندگی شفاف مقام معظم رهبری هم برای مردم نقل نمی شود نشان از عدم توجه به شخصیت بزرگ این مرجع عالی قدر است .
چرا خاندان هاشمی باید الگوی مردم ایران قرار بگیرند در حالی که همیشه سعی کرده است خود ر ا مطرح کند از خاطرات نادرست تا خیانت در فتنه 88 و تبرعه خود به اسم آلزایمر داشتن ، چرا نباید رهبر انقلاب به عنوان یک فرد کاریزما از کودکی در ذهن کودکان ایرانی نقش ببندد ؟چرا نباید بچه های نسل چهارم انقلاب اکنون با عشق رهبر خود زندگی کنند.
در حال حاضر هم کشور به انتخابات نزدیک می شود که باز دوباره هرکس خود را الگوی برتر نشان می دهدغافل از اینکه در اموری سعی می کنند، دخالت داشته باشند که به آنان مربوط نیست اینکه کسی را علامه می خوانند و از امتحان در مجلس خبر گان انصراف می دهد و یا اینکه مدعی می شود که شورای نگهبان باید بدون امتحان وی را مورد صلاحیت قرار دهد نشان از فتنه ای دوباره است.
عدم توجه مسئولین به جهانبینی رهبری کشور را به بیراهه خواهد کشاند
اینکه چرا باید مسئولین اجرایی دولت که خود باهمین قانون بر سرکار آمده اند برای پیش برد اهداف خودشان از آن امتا کرده ودر نحوه اجرای آن توسط شورای نگهبان دخالت می کند جای سئوال است، اگر عملکرد شورای نگهبان درست نیست، پس ریاست فعلی جمهور هم نا مشروع در جایگاه رئیس قوه مجریه قرار دارد.
اینکه در مجتمع های صنعتی نفوذ کرده و ثروت مجتمع های صنعتی را برای پیش برد اهداف ضد نظام خرج افراد معاند می کنند یعنی عدم توجه به مردم سالاری دینی وهدف گرفتن رهبر ایران.
همیشه عوام نگاهشان به دهان مبارک رهبر ایران است که خط مشی شان را مشخص کند اما چرا دولت ومسئولین اجرایی از این خط مشی ها دوری می جویند و راه نادرست خود را پیش می گیرند ، شکست می خورند ودلیل شکست خود را رهبر ایران عنوان می کنندنشان از عدم توجه وبی بصیرتی به جایگاه ولایت فقیه است.
در ست در نزدیک انتخابات با تحریک افرادی از فرقه سید صادق شیرازی ، سعی در برهم زدن روابط دیپلماتیک کرده وافکار داخلی را به مسئاله ای درگیر می کنند تا بتوانند راکتور آب سنگین اراک را از رده خارج کنند و مردم ایران زمانی با خبرمی شوند که دیگر کار ی ازدستشان بر نخواهد آمد.
قلب خلاقیت ایرانی در آب سنگین اراک دفن شد
این سئوال مطرح می شود که مگر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در گذشته وزیر خارجه نبود و به صراحت از انرژی هسته ای دفاع نمی کرد و حال چه شده است که همین فرد بر ضد نظام عمل می کند و قلب راکتور آب سنگین اراک را که نمونه ای از خلاقیت ایرانی است را از سیمان پر می کند.
آیا نیاز به دست خارجی ها و کالا های مصرفی آنان آنقدر مهم است که صنعت وقدرت خود را درعرصه هسته ای زیر پای افرادی چون اوبا ما و فابیوس قرار دهیم ، در تاریخ وسرنوشت صنعت هسته ای قذافی این تحرکات آمریکایی تکرار شده است مگر قذافی هم همین کار را نکرد وتما تجهیزات خود را با کامیون به آمریکا نفرستاد ، اکنون قذافی کجاست ؟؟ چرا از گذشتگان درس نمی گیریم؟؟؟
در زمان تحریم ها سپاه پاسدارن فاز های 15و16 پارس جنوبی را افتتاح می کند، اما زنگنه قراردادهایی را امضا می کند که گویی نفت ایران ملی نیست، در جایی دیگر سپاه پاسداران 10 نظامی آمریکایی را که برای جاسوسی به آب های خلیج فارس ایران پا گذارده است را دستگیر می کند.
رئیس جمهور ما در فاجعه منا به نیویورک می رود و بعد هم منت بر مردم ایران می گذارد ومی گوید به خاط رشما برگشته ام حال ما مردم ایران این تکه های پازل را کنار هم می گذاریم وبه نفوذ جدی دشمن در خطوط افراد داخلی پی می بریم ومی فهمیم که نفوذ جدی جدی است لذا باید سرو پا بصیر باشیم.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 424313
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *