۰

عامل مرگ کودکان مهاجر سوری دستگیر شد +تصویر

آک اُسکارتِ 20 ساله به قاچاق پناهندگان و عامل غرق شدن قایق آن‌ها متهم شده است.
 عامل مرگ کودکان مهاجر سوری دستگیر شد +تصویر
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از باشگاه خبرنگاران، آک اُسکارتِ 20 ساله که به قاچاق پناهندگان و عامل غرق شدن قایق  آن‌ها متهم شده است، در حال حاضر در جزیره‌ی یونانی ساموس در بازداشت به سر می‌برد.

 پنجشنبه‌شب پس از واژگونی قایق حامل مهاجران از ترکیه به سمت جزایر یونان که 3 کودک را به کام مرگ کشاند، راننده‌ی ترک‌تبار این قایق در برابر دادستان عمومی در جزیره‌ی یونانی ساموس حاضر شد.
 

 
ناگفته نماند پس از دستگیری قایقران، پلیس یونان وی را مجبور کرد در برابر کیسه‌های حاوی اجسادِ یک دختربچه 4 ساله و دو پسربچه‌ی 2 ساله روی عرشه‌ی کشتی که متهم اصلی ماجرا ، اجساد و بازماندگان را به ساموس می‌برد، زانو بزند. در همان حال پلیس بر سر وی فریاد زد: نگاه کن! او برای لحظاتی به اجساد نگاهی انداخت ولی نمی‌خواست بیش از آن نگاه کند؛ با اینحال پس‌ازآنکه پدری گریان دو فرزندش را شناسایی کرد، او هم به گریه افتاد.
 

 
ناگفته نماند پس از غرق شدن قایق، یک گروه نجات از موسسه خیریه‌ی MOAS خود را به قایق در حال غرق شدن رساند که متأسفانه 3 کودک تا رسیدن آن‌ها گم‌شده بودند. بقیه‌ی مسافران قایق زنده ماندند و برخی از آن‌ها به دلیل هیپوترمی مورد مداوای پزشکی قرار گرفتند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 424671
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *