۰

مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی به مجتمع درمانی تبدیل می‌شود/ ضرورت توجه به حوزه گردشگری سلامت

معاون درمان دانشگاه بهزیستی و توانبخشی گفت: با توجه به فضای ۱۰۰ هکتاری مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی و نبود یک بیمارستان بزرگ در منطقه امین‌آباد این مجموعه در آینده به یک مجتمع بزرگ درمانی آموزشی تبدیل می‌شود.
مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی به مجتمع درمانی تبدیل می‌شود/ ضرورت توجه به حوزه گردشگری سلامت
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، احمد کامرانی در نشست خبری مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی در امین‌آباد شهرری اظهارداشت: مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی از 100 سال پیش راه‌اندازی شده و در حال حاضر طرح تحول نظام سلامت اجرای آن در این بیمارستان مشهود است. ارتقاء هتلینگ یکی از بسته‌های طرح تحول نظام سلامت بوده که در این مرکز مورد توجه قرار گرفته است.
معاون درمان دانشگاه بهزیستی و توانبخشی بیان داشت: مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی وسعتی حدود 100 هکتار داشته که در آینده قرار است برنامه‌های مهمی در این مرکز اجرا شود.
کامرانی ادامه داد: در تلاش هستیم که با توجه به فضای فیزیکی این مرکز همچنین با استفاده از سرمایه دولتی و کمک‌های خیرین، این مجموعه را به یک مجتمع آموزشی درمانی بزرگ تبدیل سازیم به طوریکه بخش‌های مختلف اطفال، مغز و اعصاب، جراحی و سایر حوزه‌ها در این مرکز راه‌اندازی شود.
وی با اشاره به اینکه منطقه مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی آسیب‌پذیر بوده و به طور کلی در شهرری و امین‌آباد بیمارستان جنرال بزرگ وجود ندارد، تبدیل این مجموعه به یک مجتمع درمانی حائز اهمیت است.
معاون درمان دانشگاه بهزیستی و توانبخشی خاطرنشان کرد: گردشگری سلامت یا توریست درمانی از دیگر موضوعاتی است که در رابطه با این مرکز مورد توجه قرار دارد و از آنجایی که مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی در سطوح بالایی قرار داشته می‌تواند به قطب گردشگری سلامت در منطقه و خاورمیانه تبدیل شود.
کامرانی در پایان گفت: بیمارانی از کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و سایر بیماران کشورهای منطقه می‌توانند از امکانات درمانی این مجموعه استفاده کرده و با بهره‌گیری از موضوع ارتقای هتلینگ می‌توان تعداد تخت‌ها را جهت ارائه خدمات به بیماران در حوزه توریست‌درمانی افزایش داد.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 424749
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *