۰

سرنوشت رد صلاحیت شده هایی که در دانشگاه آزاد مسئولیت دارند چه می شود؟

بعد از اینکه نتایج رد و تایید صلاحیت شده ها از سوی شورای محترم نگهبان اعلام شد، منتظر هستیم تا ببینیم سرنوشت مسئولیت افراد رد شده ای که در دانشگاه آزاد مسئولیت دارد چه می شود؟
سرنوشت رد صلاحیت شده هایی که در دانشگاه آزاد مسئولیت دارند چه می شود؟
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از ورامین ما: انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی از زمان آغاز، حواشی مختلفی با خود به همراه داشت که یکی از حواشی ازدیاد ثبت نام کنندگان برای کاندیداتوری بود.
هیئت نظارت بر روند انتخابات نیز در این بین بیش از ۶۰ درصد از اصولگراهایی که ثبت نام کرده بودند را رد و یا با عدم احراز صلاحیت از صحنه خارج کرد که این نشانی محکم از قاطعیت هیئت نظارت بدون در نظر گرفتن جناح های سیاسی می باشد.
هیئت نظارت برای رد و یا عدم احراز صلاحیت آیتم مختلفی را توسط کارشناسان گوناگون بررسی می کنند تا این موارد را به صورت کامل و دقیق بررسی کنند.
امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکیدات بسیار زیادی بر تقویت علمی کشور داشته و دارند تا جایی که امام خامنه ای زمان دیدارشان با دانشجویان در ماه مبارک رمضان را تمدید و اضافه کردند و ادامه نشست را به بعد از افطار موکول نمودند تا زمان بیشتری را با دانشجویان بگذرانند.
امام خامنه ای(مدظله العالی) در این دیدار به دانشجویان فرمودند “من مانند پدربزرگ شما هستم”، که این نشان از اهمیت جایگاه دانشجو دارد، جایگاهی که می تواند آینده کشور را بسازد.
یکی از اوامر مهمی که رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ها بر آن تاکید ویژه داشته و دارند، پرداختن به امر فرهنگ و مقابله با حربه های فرهنگی دشمنان نظام علیه شهروندان به خصوص جوانان است.
یادمان نمی رود که امام خمینی(ره) فرمودند “اگر دانشگاه اصلاح شود جامعه نیز اصلاح می شود”، این فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی در زمانی که به فرموده امام خامنه ای(مدظله العالی) در پیچ تاریخی به سر می بریم نیز افزایش یافته و باید تلاش های بیشتری در جهت اصلاح این مرکز اصلی سرنوشت ساز کشور صورت گیرد.
شنیده ها و صحبت های مختلفی در مورد مسئولین فرهنگی دانشگاه آزاد پیشوا به گوش رسیده بود که از سوی مسئولین مربوطه رد شده بود ولی بعد از اینکه این عزیز بزرگوار برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد، توسط هیئت اجرایی رد صلاحیت شد.
این رد صلاحیت شدن افراد بعد از بررسی های بسیار دقیق و کارشناسانه صورت می گیرد و جای هیچ بهانه گرفتنی برای افراد باقی نمی گذارد زیرا اسناد معتبر و مختلفی باید علیه فرد موجود باشد تا هیئت نظارت فرد مورد نظر را رد صلاحیت کند.
حال باید ببینیم مسئولی که مسئولیت فرهنگی دانشگاه که با توجه به فرمایشات امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) دارای جایگاه بسیار ارزشمند و گران بهایی چه سیری را پیشه می کند.
با توجه به منویات معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری که مهندسی فرهنگی را اساس آرمان های انقلاب می دانند آیا حضور چنین اقدامی در جایگاه مهندسی فرهنگی صلاح است؟
انتهای پیام/
يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۵
کد مطلب: 425159
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *