۰

اگر شهداء نباشند ملت نمی توانند راه درست را بشناسند / نماینده ای که ولایت پذیر باشد به ملت خیانت نمی کند / منافع مردم نباید فدای منافع گروهی و حزبی شود

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت:پیروی از ولایت فقیه یکی از ویژگی های مهمی است که نمایندگان باید داشته باشند وقتی این ویژگی درکنار دیگر ویژگی ها قرار بگیرد این نماینده به ملت خیانت نمی کند و برای حفظ منافع و عزت مردم تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.
اگر شهداء نباشند ملت نمی توانند راه درست را بشناسند / نماینده ای که ولایت پذیر باشد به ملت خیانت نمی کند / منافع مردم نباید فدای منافع گروهی و حزبی شود
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از گلستان ما؛ سردار کمیل کهنسال با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ، اظهارکرد: کارهای بزرگ و توحیدی کارهایی است که برای پیاده کردن و نشر و ترویج آن همچون گسترش معارف اهل بیت(ع) نیاز به هزینه دارد.
وی ادامه داد: همانطور که انبیاء و ائمه همچون امام حسین (ع) که از جان خود که بزرگترین سرمایه انسان است هزینه کردند تا این راه نورانی و راه حق همچنان باز باشد.
برای ادامه راه حق با مخالفت شیاطین روبرو خواهیم بود
یکی از فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: همیشه برای ادامه راه حق با مخالفت شیاطین روبرو خواهیم بود و باید در برابر آنها هزینه داد عده ای با جان و مال خود در راه خدا جهاد می کنند و اگر فرهنگ جهاد و شهادت نباشد راه نجات هم نیست.
وی با بیان اینکه اگر شهادت نباشد ملت نمی توانند راه درست را بشناسند و طی کنند ، افزود: ملتی که به دنبال آزادی و دفاع از عزت خود است باید در این راه خون بدهد و طالب شهادت باشد و باید در برابر استکبار ایستادگی نماید .
سردار کمیل تاکید کرد: اگر امام حسین(ع) خون نمی داد فرهنگ عاشورا و فرهنگ شهادت باقی نمی ماند و جهان را تحت تاثیر خود قرار نمی داد ،ملتی که به دنبال عزت و آزادگی است قطعا باید طالب شهادت باشد.
این فرمانده دفاع مقدس به شهادت شیخ زکزاکی روحانی اهل سنت نیجریه ای و اقداماتش اشاره کرد و تصریح کرد: امروز مردم تحت تاثیر فرهنگ عاشورا و فرهنگ اهل بیت(ع) کارهای بزرگی را انجام می دهند که قلب های انسانها را در مسیر خدا نورانی کرده و اگر زکزاکی تا سر حد دادن خون آمادگی نداشت نمی توانست این کار را انجام دهد .
وی ادامه داد: وقتی که شیخ زکزاکی و فرزندانش در راه خدا جانبازی کردند قطعا در آینده هزاران و میلیون ها نفر راه او را ادامه خواهند داد و به مسیر حق خواهند پیوست.
داعش ابزار استکبار برای رسیدن به اهداف شومش است
سردار کمیل با اشاره به اینکه بین جبهه حق و باطل تقابل وجود دارد ، گفت: باطل از هر ابزار باطلی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند داعش نیز یکی از همین ابزارهای زشت و پلید است که استکبار جهانی از آن استفاده می کند .
وی در ادامه گفت: این اتفاقات ان شا الله سبب می شود اسلام ناب دامنش از اسلام کفر و اسلام امریکایی پاک شود .
این فرمانده دفاع مقدس در ادامه تصریح کرد: اتفاقاتی که در منطقه می افتاد چهره واقعی افرادی که خود را پشت احکام اسلامی مخفی کرده بودند اما نوکری استکبار را انجام می دهند و نام خود را خادم حرمین گذاشتند مشخص می کند و پرده نفاق از چهره منافقین کنار می زند و چهره واقعی اسلام ناب محمدی آشکار میشود.
وی با بیان اینکه مهمترین گزینه ای که می تواند معرف گردان حمزه باشد شخصیت شهدایی همچون شهید مکتبی است که اگر شخصیت او خوب شناخته شود به عظمت و نقش این گردان مشخص خواهد شد.
سردار کمیل به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود : قوانین جمهوری اسلامی قوانین متعالی است و بخوبی مشخص کرده است نماینده باید چه ویژگی هایی داشته باشد و اگر همان معیارهایی که در قانون مشخص شده و به نوعی مُر قانون رعایت شود آن آدم ها افراد موثری برای جامعه خواهندبود .
نماینده ای که ولایت پذیر باشد به ملت خیانت نمی کند/ منافع مردم نباید فدای منافع گروه و حزب شود
به گفته وی ؛ پیروی از ولایت فقیه یکی از نکات مهمی است که به عنوان میراث حضرت امام خمینی (ره) در قانون آمده و وقتی این ویژگی درکنار دیگر ویژگی ها قرار بگیرد قطع و یقین این نماینده به ملت خیانت نمی کند و خدمت خواهند کرد و برای حفظ منافع و عزت مردم تا پای جان ایستادگی خواهند کرد .
این فرمانده دفاع مقدس ادامه داد: این فرد مصالح ملت را به منافع حزب و گروه ترجیح نخواهند داد و هیچ وقت در برابر دشمن ترس و خوفی نشان نمی دهند .
وی در ادامه خاطر نشان کرد: گفتن حق و نوشتن مقاله و به زبان ولایت پذیر بودن راحت است و هرکسی می تواند بگوید اما در میدان عمل حق بسیار سخت و دشوار است و افرادی می توانند مسیر حق را طی کنند که باورهای عمیق دارند و باید دید که افراد حرف خوب می زنند و یا در میدان های سخت و دشوار خوب عمل می کنند یا خیر.
سردار کمیل افزود : افرادی که همچون شهداء پیرو ولایت نیستند و در کارها از آنها تاسی نمی گیرند آنها را نبایدبه مجلس فرستاد چون مجلس سرنوشت این ملت است و عزت ملت را رقم می زند می تواند ذلت ملت را نیز رقم بزند .
انتهای پیام/
يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۷
کد مطلب: 425161
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *