۰

وارد کردن مرکبات در این فصل به کشور، جنایت است

رئیس میدان میوه و تره بار رامسر گفت: وارد کردن مرکبات در این موقع از سال و با وجود انبارهای مملو از مرکبات در کشور، یک جنایت است، جنایتی در حق باغداران، کسبه و بازار و ...
وارد کردن مرکبات در این فصل به کشور، جنایت است
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از مازنداصناف، سید منصور ره نما صبح امروز طی گفت‌وگویی اظهار کرد: میدان میوه و تره بار رامسر با ظرفیت 60 دهنه حجره و در زمینی به مساحت 16 هزار متر مربع در جاده تنکابن به رامسر، دو راهی کتالم، سمت دریا، میدان مرکزی چهارفصل ولی عصر(عج) واقع شده است.
 
وی افزود: متاسفانه برخی شنیده‌ها خبر از ورود مرکبات از کشورهای همسایه نظیر ترکیه و پاکستان به کشور می دهد.
   

 
رئیس اتحادیه میوه و تره بار رامسر تصریح کرد: انبارهای غرب مازندران پر از مرکبات است، ذخیره سازی هم انجام شده است و هیچ کمبودی در این بخش نداریم.

مه‌نما با بیان اینکه نه‌تنها در سال جاری و با توجه به میزان قابل توجه تولید در بخش مرکبات، نیازی به واردات نداریم؛ بلکه توان افزایش صادرات نیز در کشور فراهم است؛ تاکید کرد: وارد کردن مرکبات در این فصل و موقع از سال و با وجود انبارهای مملو از مرکبات، واقعا یک جنایت است؛ جنایتی در حق باغداران، کسبه و بازار، سورتینگ ها و ... .
 
رئیس میدان میوه و تره بار رامسر در پایان نرخ انواع مرکبات در میدان میوه و تره بار این شهر را به شرح ذیل اعلام کرد:
 
نام میوه قیمت هر کیلو به تومان نارنگی 1500 الی 2500 تامسون 1500 الی 2500 پرتقال 800 الی 1500 پرتقال خونی 1000 الی 2500 نارنج 500 الی 800  
انتهای پیام/
يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب: 425163
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *