۰

اگر من جای ایران بودم هیچ کالای آمریکایی را نمی خریدم / شرکت های خارجی نباید اکثریت سهام را در ایران داشته باشند

استاد دانشگاه آفریقای جنوبی: اگر شرکت های آمریکایی اجازه ورود به ایران را کسب کردند، ایران باید سهام بیشتری در آنها داشته باشد و در حقیقت اجازه ندهد بیش از 30% سهام به شرکت های خارجی برسد . سهام کارها باید به صورت 50 % ایران ،20% کارگران و 30% کشورهای خارجی باشد
اگر من جای ایران بودم هیچ کالای آمریکایی را نمی خریدم / شرکت های خارجی نباید اکثریت سهام را در ایران داشته باشند
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، ابل کوتز Abel Kotze استاد دانشگاه آفریقای جنوبی به بعضی مسایل پسابرجام در جهان پاسخ داد:
 _مردم آمریکا چقدر تشیع را می شناسند و اساسا بین شیعه با دیگر فرق اسلامی تفاوت قایل می شوند؟
جامعه  آمریکا حتی نمی داند وهابیت چیست ،چه کسی میتواند تشیع را به آنها معرفی کند.
_ چرا لابی صهیونیست توانست بر آمریکا مسلط شود؟
ساختار مالی ومیلیاردرها همه چیز از جمله شرکت های بزرگ نفت، انرژی، سلاح ، دارو و... را تحت کنترل دارند ولابی فقط به عنوان سگ مهاجم برای نگه داری از این منابع و نگه داشتن سناتورها و نمایندگان در خط آنها است.
_ آیا توافق هسته تاثیری بر روابط  بین ایران و آمریکا تاثیر دارد؟
رهبران ایران نباید هیچ ارتباطی با ایالات متحده آمریکا و کشورهایی که در جنگ از آمریکا پیروی می کنند داشته باشد. اگر من به جای آنها بودم هیچ کالای آمریکایی نمی خریدم،  نه هواپیما ، نه سلاح و نه خودرو. به جای آن با کشورهای آسیایی متحد خواهم شد تا ایالات متحده آمریکا دست از نگرش ابر قدرت بودنش بردارد.
اگر شرکت های آمریکایی اجازه ورود به ایران را کسب کردند، ایران باید سهام بیشتری در آنها داشته باشد و در حقیقت اجازه ندهد بیش از 30% سهام به شرکت های خارجی برسد . سهام کارها باید به صورت 50 % ایران ،20% کارگران و 30% کشورهای خارجی باشد.
_درباره تاثیر فرهنگی ایران بر جامعه آمریکا ،آیا ایران میتواند چهره اسلام را در بین مردم آمریکا بهبود ببخشد؟
بله من به آن امیدوارم،  5 میلیون ایرانی مقیم کالیفرنیا هستند که می توانند بر روی ازبین رفتن نفرت تلاش کنند.
من هم بر روی تبلیغ اهل بیت در بین اقلیت جامعه آمریکای شمالی وآمریکای لاتین تمرکز دارم و به حمایت حداکثری از کشورهایی که نظام سلطه را نپذیرفتند مانند ونزویلا و بولیوی احتمام میورزم.
چهره اسلام به لطف فرقه منفور وهابیت در حال تغییر است و روز به روز مردم بیشتری تفاوت بین وهابیت با دشمن واقعی آنها یعنی اسلام شیعی را درک میکنند. بسیاری از سنی ها در حال ترک اسلام هستند و به طور معمول فرزندان آنها اسمی مسلمان هستند اما نوه های آنان حتی به صورت اسمی هم مسلمان نخواهند بود. مخاطبان هدف در جهان مورد ستم هستند.
من به مسلمانان شمال آفریقا دادم که بیایند شیعه شوند اما آنها به من خندیدند. ولی حالا می بینیم تشیع تا قبل از سال 2020 30% افزایش خواهد داشت و حتی به 50% در دهه های بعد از آن خواهد رسید. شمار زیادی از سنی ها و مسیحیان به کاروان اهل بیت پیوسته اند به عنوان مثال می توان چنین گروه هایی را در سوریه و حزب الله لبنان دید.
درباره اسلام هراسی چطور ؟آیا این معضل در حال افزایش است و آیا گروهک تروریستی داعش تاثیری بر آن داشته است؟  توطئه بین المللی داعش از صهیونیسم نشات گرفته است. در گذشته برخی جنبه ضد اسلام مبارزه خود را با قلم موی "اسلام " نقاشی کرد و هالیوود نیز نقش عمده ای در بازنویسی تاریخ و اهریمن جلوه دادن اسلام  بازی کرده و بازی میکند.
اما امروز مبارزه ، مبارزه رسانه ای است و قطعا ما برنده ایم. به لطف خدا بنده  به عنوان یک فعال سیاسی اسلام را در آغوش کشیده ام و هر روزه 16 ساعت از وقت خود را صرف تحقیقات در صحنه سیاسی میکنم . من معتقدم مشکلی وجود ندارد جز" فهمیدن "که نیمی از آن هم حل شده است.
انتهای پیام/ راه دانا
پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 425649
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *