۰

تجدید میثاق كاركنان رادیو قرآن با آرمان های امام راحل

مدیران و كاركنان شبكه رادیویی قرآن روز شنبه، مورخ ۱۰ بهمن ماه با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های امام راحل وانقلاب اسلامی تجدید بیعت می كنند.
تجدید میثاق كاركنان رادیو قرآن با آرمان های امام راحل
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، مدیران و كاركنان شبكه رادیویی قرآن طی روز شنبه مورخ ۱۰ بهمن ماه ضمن حضور در مرقد مطهر بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید بیعت می كنند.
این مراسم همزمان با برنامه تجدید میثاق جامعه قرآنی كشور با آرمان های امام راحل در ساعت ۱۱:۳۰ روز شنبه انجام خواهد شد.
یادآوری می شود، رادیو قرآن یکی از اعضای کمیته قرآن ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است که برنامه‌ریزی جامعی را به‌منظور اجرای برنامه‌های قرآنی در دهه فجر از یک ماه گذشته آغاز کرده است تا بتواند اطلاع‌رسانی خوبی نیز از برنامه‌های قرآنی دستگاه‌ها در این ایام داشته باشد.
همچنین سالگرد تأسیس شبکه رادیویی قرآن در ایام‌الله دهه فجر است و به مناسبت سالگرد تأسیس رادیو قرآن، همزمان با دهه فجر برنامه‌های ویژه‌ای اجرا خواهد شد.
از جمله از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن هر روز محافل انس با قرآن در کشور اجرا و از رادیو قرآن نیز پخش می‌شود. رادیو قرآن امسال در برگزاری محافل انس با قرآن کریم بیشتر از ظرفیت قاریان داخلی و قاریان بومی استفاده می كند.
در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز غرفه‌ای در مسیر راهپیمایی مستقر خواهد شد و ویژه‌برنامه‌های قرآنی را به صورت زنده و مستقیم پوشش می دهد.
همچنین برنامه صبحگاهی والشمس، افق (۱۷ تا ۲۲ بهمن)، ویژه‌برنامه اشراق (هر شب ۲۱:۱۰) و برنامه اشاره با محوریت انقلاب اسلامی و دهه فجر به روی آنتن شبکه رادیویی قرآن می‌روند.
انتهای پیام/ مهر
پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 425684
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *