۰

برگزاری ششمین همایش وحدت اسلامی در آلمان+تصاویر

ششمین همایش تقریب مذاهب مرکز اسلامی هامبورگ با مشارکت و همکاری شورای مسلمانان هامبورگ با عنوان آن «نقش مسلمانان در فعالیت‌های اجتماعی جامعه» برگزار شد.
برگزاری ششمین همایش وحدت اسلامی در آلمان+تصاویر
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، ششمین همایش تقریب مذاهب مرکز اسلامی هامبورگ با مشارکت و همکاری شورای مسلمانان هامبورگ در روز شنبه 30 ژانویه 2016 در سالن گفت‌وگوی ادیان و مذاهب این مرکز برگزار شد، این همایش که عنوان آن «نقش مسلمانان در فعالیت‌های اجتماعی جامعه» بود با استقبال و حضور خوب شخصیت­های علمی و فرهنگی، رسانه­‌های گروهی از جمله شبکه NDR آلمان و شبکه کربلا و نیز عموم علاقه‌مندان مسلمان و غیرمسلمان مواجه شد.
در این همایش که علاوه بر زبان آلمانی همزمان به زبان­‌های فارسی، انگلیسی و عربی نیز ترجمه می­‌شد، چهار میزگرد سخنرانی و پرسش و پاسخ با موضوعاتی نظیر شالوده تعاون اجتماعی در منابع دینی و تاریخ اسلام، چارچوب‌های مناسب برای همکاری اجتماعی مسلمانان در آلمان، رسانه‌ها در میدان عمل: مسلمانان در تقابل با عموم یا همراه با عموم و تعهدات اجتماعی در میدان عمل: چالش‌های آینده ما چیست و نیازمند چه ساختاری هستیم؟ تشکیل شد.
در این همایش شخصیت‌هایی چون حجج اسلام محمدعلی شمالی رئیس مرکز اسلامی لندن و ایران­منش معاون مرکز اسلامی هامبورگ، مصطفی یولداش رئیس شورای مسلمانان هامبورگ، مارکوس مهدی گِرهولد از بنیاد مطالعات اسلامی برلین، یاووس اوزغوز مدیر مؤسسه راه اسلامی آلمان، سلیمان ویلمس مسئول پایگاه روزنامه اسلامی، زیدونی فِرنَو مسئول مؤسسات خیریه هامبورگ، کبری گوموشای وبلاگ‌نویس و فعال رسانه‌ای به ایراد سخنرانی پرداختند.
در ادامه تصاویری از ششمین همایش وحدت اسلامی در مرکز اسلامی هامبورگ می‌آید:
 










 
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 426003
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *