۰

مشکلات اقتصادی با برداشته شدن تحریم ها حل نمی شود/ صادرات محصولات غیر نفتی در پسا برجام افزایش یابد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است با برداشته شدن تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، مشکلات اقتصادی حل نمی شود لذا مسئولان باید در دوران رفع تحریم ها به اقتصاد مقاومتی و تولید ملی پایبند باشند و صادرات محصولات غیر نفتی را افزایش دهند.
مشکلات اقتصادی با برداشته شدن تحریم ها حل نمی شود/ صادرات محصولات غیر نفتی در پسا برجام افزایش یابد
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، نادر قاضی پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرجام برجام، گفت: باید توجه داشت کشورهای غربی پروژه نفوذ در دوران پسا برجام را در عرصه های اقتصادی، سیاسی و غیره دنبال می کنند.
وی با بیان اینکه مسئولان باید در دوران رفع تحریم ها به اقتصاد مقاومتی و تولید ملی پایبند باشند، اظهار کرد: با برداشته شدن تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، مشکلات اقتصادی حل نمی شود.   قاضی پور با تاکید بر اینکه در دوران پسا تحریم، به هیچ عنوان اجازه سوء استفاده به دشمنان کشورمان خصوصا ایالات متحده آمریکا را نمی دهیم، ادامه داد: در این رابطه همه می دانند که ملت ایران اجازه نفوذ به کشورشان را نمی دهند.   عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه باید در دورانی که تحریم ها رفع شده، به صادرات محصولات غیر نفتی بپردازیم، افزود: حتما واردات کالا به کشورمان باید کاهش یابد و در قبال آن صادرات کالای ایرانی افزایش داشته باشد.   وی با بیان اینکه ظرفیت های اقتصادی مختلفی در کشورمان وجود دارد که می توان برای رونق اقتصادی از آنها بهره برد، تصریح کرد: فعالیت در عرصه هایی نظیر معادن می تواند فرصت خوبی در زمینه اشتغالزایی و رونق اقتصادی رقم بزند.   قاضی پور با تاکید بر اینکه دشمنان ایران دسیسه های نفوذ اقتصادی در سر دارند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید حواسشان باشد که سست نشوند و مطابق با چهارچوب نظام اسلامی امور را پیگیری کنند.   انتهای پیام/ راه دانا
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 426786
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *