۰

چگونه رسانه‌های سعودی رسوا شدند؟

مقام انصار‌الله تاکید کرد تسلط مزدوران منصور هادی بر پایگاه نظامی منطقه راهبردی فرضه نهم تنها در پی عقب‌نشینی تاکتیکی بود و هم‌اینک همه این منطقه و مناطق همجوار تحت سیطره ارتش و کمیته‌های مردمی یمن است.
 چگونه رسانه‌های سعودی رسوا شدند؟
رسانه‌های معاند سعودی-صهیونیستی یمن طی روزهای اخیر تبلیغات جنون آمیز گسترده‌ای را برای سقوط رسانه‌ای منطقه راهبردی «فرضه نهم» در استان مارب به راه انداخته بودند، به گونه‌ای که با جوسازی رسانه‌ای درباره سقوط پایگاه نظامی در این منطقه  قصد تضعیف روحیه مقاوم ملت یمن داشته و آن را مقدمه سقوط صنعا خواندند.
این در حالی است که رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی مدت اخیر خسارت سنگینی به صفوف عناصر و تجهیزات مزدوران و متجاوزان سعودی در جبهه‌های مختلف نبرد اعم از جیزان، نجران، عسیر، مأرب و دیگر مناطق وارد کرده‌اند.
«عبدالله الهشامی» یک مسئول بلندپایه جنبش انصارالله در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در صنعا با اشاره به حیله صهیونیستی-آمریکایی عربستان در فرضه نهم اظهار داشت: عربستان پول‌های هنگفتی به برخی قبایل مأرب تزریق کرده تا آنها تجاوز وحشیانه ائتلاف عربی علیه یمن را تایید کنند.
وی افزود: پس از اینکه سرویس اطلاعات یمن متوجه چنین توطئه سعودی‌ها شد رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی در عملیاتی ضربتی همه این مزدوران سعودی را تار و مار کرده و مناطق فرضه نهم و همجوار آن در التباب را تحت تسلط خود گرفتند.
به گزارش سرویس خبری تفتان ما، این مقام انصارالله عقب‌نشینی ارتش و کمیته‌های مردمی از برخی مناطق فرضه نهم را تاکتیکی نظامی خواند و گفت: بمباران‌های شدید منطقه فرضه نهم طی مدت اخیر توسط جنگنده‌های سعودی موجب عقب‌نشینی موقت نیروهای یمنی شده اما آنها برای اجرای عملیات‌های کمین آماده شدند.
عربستان جمع زیادی از مزدوران خود را به جبهه فرضه نهم فرستاده بود تا راه نفوذی به سمت صنعا پایتخت یمن را پیدا کنند اما این کار شکست‌های پی در پی این رژیم متجاوز را در دیگر جبهه‌های نبرد و حتی در فرضه نهم رقم زد.
در حال حاضر ارتش و کمیته‌های مردمی با استقرار مجدد در فرضه نهم به همه هیاهوهای رسانه‌ای درباره سقوط این منطقه پایان دادند.
امپراطوری رسانه‌ای آمریکا و شیخ‌نشین‌های خلیج فارس با تلاش برای فریب افکار عمومی ملت مقاوم یمن از نبرد «فَرضَه نِهْم» در شمال شرق استان صنعا، به عنوان نبرد تعیین کننده برای سقوط صنعا نام می‌برند.
مزدوران عربستان و طرفداران منصور هادی چند روز پیش پایگاه نظامی «فَرضَه نِهْم» در استان مارب یمن را به طور موقت به تصرف در آوردند.
رسانه‌های معاند یمن اینگونه القا کرده‌ بودند که منطقه فرضة نهم از دروازه‌های ورودی مهم صنعا پایتخت یمن به شمار می‌رود و در صورت سقوط این منطقه مناطق «ارحب» و «بنی الحارث» در شمال صنعا نیز سقوط می‌کند که در این صورت پایتخت یمن در تیرس عناصر منصور هادی و مزدوران سعودی قرار خواهد گرفت تا روحیه رزمندگان و ملت یمن را برای مقاومت تضعیف کنند.
جنگنده‌های رژیم سعودی در مدت اخیر بیش از یکصد بار منطقه نهم در صنعا را بمباران کردند که در این بمباران زنان و کودکان زیادی کشته شدند.
عناصر منصور هادی نیز در جریان درگیری با نیروهای یمنی خسارات های زیادی به منطقه نهم وارد کردند.
انتهای پیام/ تسنیم
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 427290
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *