۰

قمه کشی نوجوانان سابقه دار در خیابان پیروزی

نوجوان سابقه دار که در منطقه سلیمانیه دست به قمه کشی زده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
قمه کشی نوجوانان سابقه دار در خیابان پیروزی
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از باشگاه خبرنگاران، در پی بروز یک فقره شرارت و تخريب و عربده كشي در خیابان پیروزی، خیابان ابوذر که شامگاه 29 بهمن ماه از سوی عده ای از اراذل و اوباش صورت گرفت و منجر به تخریب چندین دستگاه خودرو سواری شهروندان در محله سلیمانیه شد، پرونده ای در این رابطه تشکیل شد.


تیمی از ماموران تخصصی کلانتری سلیمانیه رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. ماموران ابتدا ضمن حضور در محل و تحقیقات از اهالي محل ، كسبه و شكات و با اطلاعات بدست آمده یکی از عاملين درگيري را که با قمه اقدام به شرارت کرده بود،همان شب دستگیر و شمارش معکوس خود را برای دستگیری دیگر مرتبطین این پرونده از سرگرفتند.

 
ماموران پس از اخذ مشخصات ساير متهمين به ادرسهاي در اختيار مراجعه كه در محل سكونت خود حضور نداشته كه با استفاده از منابع اطلاعاتی پاتوق متهمين را شناسایی و با انجام عملیات تعقب و مراقبت پلیسی هر سه نفر شركت كننده در درگيري در قهوخانه ای در خيابان خراسان دستگير شدند.

 
متهمان خود را به هويت "محمد" كه داري سابقه زندان به مدت 4سال به جرم  قاپ زني ، "علي" 17 ساله كه داراي سابقه زندان به مدت 4 سال به جرم قاپ زني (2 روز از زندان آزاد شده بود) ،  "امير" 18 ساله معرفی نمودند كه ماموران متهمين را  به محل درگيري منتقل کرده و عاملين تخريب كه باعث احساس ناامني بين شهروندان شده بودند از مردم عذر خواهي کردند.


سرهنگ محمود مالمير رئيس كلانتري 121 سليمانيه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: متهمان پس از بازجویی‌هایی اولیه جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی گرفتند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۴۳
کد مطلب: 427381
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *