۰

عدم ورود زنان در عصر انقلاب اسلامی و دفاع از کشور، مانع پیروزی انقلاب می‌گردید/امنیت، اقتدار و عظمت کشور و امتداد فرهنگ فاطمی به انتخابات گره خورده است

رئیس جامعه المصطفی (ص) العالمیه گفت: عدم ورود زنان در عصر انقلاب اسلامی و دفاع از کشور، مانع پیروزی آن می‌گردید و امنیت، اقتدار و عظمت کشور و امتداد فرهنگ فاطمی به انتخابات گره خورده است
عدم ورود زنان در عصر انقلاب اسلامی و دفاع از کشور، مانع پیروزی انقلاب می‌گردید/امنیت، اقتدار و عظمت کشور و امتداد فرهنگ فاطمی به انتخابات گره خورده است
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از پایگاه خبری تارود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا اعرافی در همایش تجلیل از بانوان قرآنی و فرهنگ فاطمی در شهرستان دماوند با اشاره به مورد بررسی قرار دادن بخشی از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) در زمینه فردی، اجتماعی و سیاسی اظهار کرد: یکی از اهداف حضرت فاطمه زهرا (س) از انجام فرضیه الهی ازدواج، مال و ثروت نبود بلکه علم و دین بود و به همین دلیل با حضرت علی (ع) که مجاهد در راه خدا بود ازدواج کردند.
وی با اشاره به اینکه زن باید یاور همسر در اطاعت خدا باشد و فرمایشات حضرت علی (ع) در خطاب به پیامبر اکرم (ص)، گفت: دختری که به عقد من درآوردی بهترین همکار من در اطاعت خداست، ایشان کمترین مهریه و جهیزیه را داشت و خانه‌اش کوچک‌ترین و ساده‌ترین خانه در مدینه بود ولی در اطاعت خدا بهترین یار بود؛ زن و دختر باید بهترین رکن اخلاق و تربیت، به خصوص به عنوان مادر در خانه باشند.
رئیس جامعه المصطفی (ص) العالمیه بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اصول در روابط زن و شوهر، این است که افراد خانواده به هم اعتماد و تفاهم داشته باشند و به یکدیگر دل بدهند که اوج تفاهم در زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در این خصوص می‌باشد.
اعرافی تاکید کرد: مشکلات خانوادگی که در خانواده‌ها به وجود آمده ناشی از بالا رفتن سن ازدواج است و یا از هر ۵ ازدواج در تهران یکی منجر به طلاق می‌شود و از دیگر مشکلات را می‌توان به دعواهای درون خانواده اشاره کرد و مهم‌ترین موضوع این می‌باشد خانواده‌ها نسبت به اصول تربیت و راه پرورش جوانان آگاهی لازم را ندارند.
وی گفت: بخشی از این موضوع به مسئولان و دولت مربوط می‌شود که با ایجاد اشتغال این مشکلات را در این زمینه کاهش می‌دهند و بخشی دیگر نیز با اخلاق و فرهنگ خانوادگی قابل حل است که زن در خانواده، پایگاه عواطف و تربیت است.
رئیس جامعه المصطفی (ص) العالمیه تصریح کرد: خانه وقتی با محیطی آرام و به عنوان پایگاهی برای تربیت فرزندان قرار می‌گیرد که زن و شوهر با هم تفاهم داشته باشند و اعتماد داشته باشند و با یکدیگر همراه و همکار باشند و مقداری از وقت خود را برای بودن در خانه قرار بدهند.
اعرافی ادامه داد: ما در عصر انقلاب اسلامی قرار داریم و امروز انقلاب اسلامی در جهان در حال پیشرفت است و زن در انقلاب نقش بسیار برجسته‌ای دارد؛ اگر زنان در عصر انقلاب اسلامی و دفاع از کشور به صحنه وارد نمی‌شدند و انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید و امروز هم شما باید در این صحنه نقش آفرینی کنید.
وی خاطرنشان کرد: شما زنان با انقلابتان راه فاطمه (س) و پرچم فاطمی را در جهان به اهتزاز درآوردید و از ۸۰ هزار نفر طلبه در ۱۳۰ کشور جهان، ۱۰ هزار نفر آنان بانوان هستند و شما باید در کشور ایران، انقلاب اسلامی را حفظ و راه امام راحل و شهدا را ادامه بدهید و از ولایت و رهبری که پرچم‌دار رهبری در دنیاست حمایت کنید.
رئیس جامعه المصطفی (ص) العالمیه تأکید کرد: در جشن انتخابات شرکت کنید، زیرا انتخابات مظهر شکوه ملت است و حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور مؤثر است و این ارزش‌های ملت ایران است و امیدواریم در هفت اسفند ماه سال جاری، ملت ما حضور قوی داشته باشد و انتخاب‌های بهتر برای قدرت کشور خود داشته باشد.
اعرافی گفت: امنیت، اقتدار و عظمت کشور و امتداد فرهنگ فاطمی به انتخابات گره خورده گه ان‌شاءالله خداوند ما را در برگزاری انتخابات با شکوه و ادامه دهنده راه شهیدان و حضرت فاطمه زهرا (س) همراهی کند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 427568
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *