۰

عرضه اقلام ارتوپدی بدون برچسب اصالت ممنوع

مدیرکل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: توزیع، عرضه و فروش اقلام ارتوپدی بدون برچسب کنترل اصالت از مورخه 20 فروردین 95 ممنوع خواهد بود.
عرضه اقلام ارتوپدی بدون برچسب اصالت ممنوع
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، سید حسین صفوی، مدیرکل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در مورد بخشنامه صادرشده از در مورد بخشنامه ارسال‌شده اقلام ارتوپدی تجهیزات و ملزومات پزشکی گفت: طبق این بخشنامه، توزیع، عرضه و فروش اقلام ارتوپدی بدون برچسب کنترل اصالت از مورخه 20 فروردین 95 ممنوع خواهد بود.
وی افزود: بر اساس این بخشنامه، شرکت های مربوطه موظف هستند تا پایان سال‌جاری الزامات موردنیاز این طرح را اجرا کنند (الزامات را می‌توانند در سایت تجهیزات پزشکی به آدرس imed.ir مشاهده کنند.)
صفوی اظهار داشت: تمامی شرکت‌های ارتوپدی، راهنما و مستندات ارائه‌شده در سایت اداره کل تجهیزات پزشکی و سایت سازمان غذا و دارو در خصوص درج و الصاق برچسب اصالت را مطالعه و پیاده‌سازی کنند.
مدیرکل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در ادامه بیان داشت: شرکت‌ها در صورت نداشتن توانایی فنی یا زیرساختی لازم می‌توانند برون‌سپاری شناسه گذاری به شرکت‌های پیمانکار را داشته باشند ولی مسئولیت صحت و اعتبار شناسه‌ها و تمامی موارد با شرکت صاحب پروانه خواهد بود.
وی در پایان گفت: شرکت‌ها می‌توانند از آدرس الکترونیکی سایت سازمان غذا و دارو به آدرس (fda.gov.ir/item/1717) اطلاعات سوابق شرکت های مجری قبلی طرح اصالت را مشاهده کنید.
 
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 427876
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *