۰

سلحشور اسیر پلشتی‌های سینمای سکولار نشد

رئیس مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا تأکید کرد: فرج‌الله سلحشور اثبات کرد که می‌توان از سینما به نفع ترویج معارف حق و آرمان‌های ملت ایران بهترین استفاده را برد و در عین حال اسیر پلشتی‌های چسبیده به سینمای سکولار نشد.
سلحشور اسیر پلشتی‌های سینمای سکولار نشد
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، حجت‌الاسلام رضا غلامی، رئیس موسسه پژوهشی علوم انسانی اسلامی در پی درگذشت فرج الله سلحشور کارگردان ارزشی کشورمان در متنی نوشت: شنیدن خبر درگذشت هنرمند بزرگ و انقلابی، فرج‌الله سلحشور، بدون تردید برای همه بچه‌های انقلاب و آنهایی که چشم به راه شکوفایی و اوج هنر انقلابی هستند، دردناک بود.
این یادداشت می‌افزاید: سلحشور هنرمندی بود که با تعهد عمیق خویش به ارزش‌های اسلامی و انقلابی، به هنر ایرانی معنا و ارزش واقعی بخشید و اثبات کرد که می‌توان از سینما به نفع تبیین و ترویج معارف حق و آرمان‌های مقدس ملت مسلمان ایران بهترین استفاده را برد و در عین حال اسیر پلشتی‌های چسبیده به سینمای سکولار نشد.
غلامی معتقد است: سلحشور هیچگاه حاضر نشد در راه ساخت سینمایی سالم و سازنده -که گمشده سینمای مردمی ماست- سستی به خود راه دهد و یا دست از مبارزه با جریان سینمایی کثیف و مخرب که حاضر است برای به دست آوردن گیشه و یا کف و سوت بیگانگان، همه چیز را حتی عزت مردم خود را قربانی کند، بردارد.
در پایان این یادداشت می‌‌خوانیم: گرچه سینمای بدون سلحشور آسان نیست و درد از دست دادن او هیچگاه التیام نخواهد یافت لکن بدون تردید نام سلحشور در تاریخ هنر انقلاب ماندگار خواهد شد و راه او از سوی یاران و شاگردان وفادارش ادامه خواهد یافت.
رحمت خدا بر او.
 
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 427890
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *