۰

نجات کارگر شهرداری از خطر مرگ/ روایتی از فداکاری ناجیان قرمز پوش

یک کارگر شهرداری که در کانال آب گیرافتاده بود توسط نیروهای آتش نشانی نجات یافت.
نجات کارگر شهرداری از خطر مرگ/ روایتی از فداکاری ناجیان قرمز پوش
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت الله جهانبخشی اظهار داشت: وقوع یک حادثه مبنی بر سقوط کارگر پاکبان شهرداری منطقه ۸ کرمانشاه به مرکز حوادث ۱۲۵ سازمان آتش نشانی گزارش شد.
 
وی افزود: این حادثه در خیابان اصلی شهرک پردیس کرمانشاه رخ داد که نیروهای امداد و نجات ما پس از اطلاع بلافاصله به محل اعزام شده و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.
 
مدیر عامل آتش نشانی کرمانشاه ادامه داد: نیروهای آتش نشانی پس از حضور در محل و بررسی وضعیت جسمی فرد حادثه دیده و محل وقوع حادثه متوجه شدند که پاهای وی در بین نرده های داخل پل گیر کرده و به دلیل بارش سنگین باران حجم زیادی از آب در پشت وی جمع شده بود که قادر به بالا آمدن از آن محل نبود.
 
جهانبخشی خاطر نشان کرد: با اقدام به موقع نیروهای امدادی آتش نشانی و پس از گذشت یک ساعت و ۲۰ دقیقه کار تیمی و جدیت خوشبختانه نیروهای ما موفق به نجات جان فرد حادثه دیده شده و از غرق شدگی وی جلوگیری کردند.
 
وی تصریح کرد: پس از آن، این فرد برای انجام اقدامات و معاینات پزشکی توسط نیروهای فوریت پزشکی به بیمارستان منتقل شد و این درحالیست که اگر اقدام به موقع نیروهای امداد و نجات آتش نشانی نبود قطعا فرد حادثه دیده جان خود را از دست می داد.
 

Flash version 10,1 or greater is required You have no flash plugin installed Click here to download latest version
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۵
کد مطلب: 427925
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *