۰

تمام محصولات فرهنگی تا پایان 95 دارای کد یونیک می شوند

رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال گفت: تا پایان 95 تمام محصولات فرهنگی دارای کد یونیک خواهد شد تا شناسایی شوند.
تمام محصولات فرهنگی تا پایان 95 دارای کد یونیک می شوند
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از مرآت از تهران، اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه های دیجیتال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس مرکز توسعه فناتوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، جمعی از مسوولان فرهنگی و هنری و دست اندرکاران رسانه های دیجیتال در تالار سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
سید مرتضی موسویان رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: امروز فاز اول شبکه ملی فرهنگ را افتتاح کردیم.
موسویان همچنین تصریح کرد: در این مدت 400 خانه فرهنگ و مجتمع دیجیتال شهری و استانی در حال حاضر در سراسر کشور فعالیت می کنند.
وی افزود: همانطور که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اقتصاد فرهنگ  تاکید می کند ما نیز به اقتصاد فرهنگ توجه داریم و در همین شبکه ملی فرهنگ یک هزار شغل ایجاد کردیم.
رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در فاز دوم شبکه ملی فرهنگ نیز که امروز به آن سمت می رویم که مدیران وزارت خانه ها به سادگی آخرین تحولات فرهنگی اخذ مجوزها و پروانه ها را رصد کنند.
موسویان در خصوص طرح فرهنگ یار اظهار کرد: در طرح فرهنگ یار همه دوستداران فرهنگ وزارت ارشاد هستند تا فضای مجازی سالم سازی شود.
به گفته رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، تا پایان 95 تمام محصولات فرهنگی دارای کد یونیک خواهد شد تا شناسایی شوند.
وی با بیان اینکه جشنواره سرآمدان در سال 95 جشنواره ای بسیار فعال خواهد بود، گفت: تمام مجموعه هایی که در فضاهای مجازی فعالیت می کنند باهم رقابت کرده و افراد برتر بطور ماهیانه مورد تشویق و تقدیر قرار خواهند گرفت.
رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال تصریح کرد: تا این لحظه فقط موسسه فرهنگی بیان توانسته به درجه سرآمد عالی را از آن خود کند.
دراین مراسم از نرم‌افزار آوانما و بازی رایانه‌ای کلاه قرمزی، شبکه ملی فرهنگ رونمایی شد. 
در این جشنواره از چهار اثر برگزیده سوگواره مهر محرم با اهدای نشان سرآمد توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر شد.
در پایان این مراسم نیز از مدیر کل فرهن و ارشاد اسلامی استان سمنان، بوشهر و آذربایجان شرقی نیز تقدیر شد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۲
کد مطلب: 428122
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *