۰

هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی آغاز به کار کرد

رییس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران همزمان با آغاز به کار هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی گفت: براساس بررسی های ما دو هزار و ۵۶۹ زن سرپرست خانوار نمایشگاه این دوره را حمایت می کنند و زیر پوشش برندها هستند.
هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی آغاز به کار کرد
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از خبرنگار اجتماعی تهران نیوز؛ فهیمه فیروزفر با بیان اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی اگر هزینه تولید کاهش یابد قیمت محصول نیز کاهش پیدا می کند و استقبال شهروندان ازخرید بیشتر می شود، تصریح کرد: بسیاری از برندها از ما درخواست کردند تا به آنها زنان سرپرست خانوار را به عنوان نیروی کار معرفی کنیم.
وی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین فاکتورها برای حضور برندها کیفیت بالای محصولات و رضایت شهروندان است  گفت: در این دوره از نمایشگاه ده برند قبلی به دلیل عدم کسب رضایت مشتری حذف و ده برند جدید جایگزین آن شده اند.
وی ادامه داد: در این دوره با تعامل صورت گرفته با انجمن صنایع پوشاک، هر روز ناظرین انجمن در نمایشگاه حضور یافته و  بر نحوه ارائه کالا نظارت خواهند داشت.
به گفته این مقام مسئول در هشتمین دوره از نمایشگاه زنان و تولید ملی ۳۶ غرفه زنانه ،۲۱ غرفه مردانه ، ۱۳ غرفه کودک ، ۱۳ صنایع دستی ، ۲ غرفه کالای حجاب، ۲ غرفه کالای خواب و ۲ غرفه محصولات چرم فعال هستند . ضمن اینکه محصولات غرفه حجاب با ۲۰ درصد تخفیف ارایه می شود .
فیروزفر در ادامه به رونمایی از شبکه مجازی نمایشگاه زنان و تولید ملی اشاره کرد و گفت: در این سایت تمامی کوثرها و برندها حضور داشته و از طریق این سایت فرصتی را فراهم کردیم تا تمامی برندها نیازهای خود را مطرح کنند و با یکدیگر ارتباط داشته باشند .
رییس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران گفت: در این سایت  لینک فروش آنلاین بسیاری از برندها موجود است و شهروندان به آسانی امکان خرید تولیدات ملی را دارند.
گفتنی است؛ این نمایشگاه از تاریخ یازدهم تا بیست و سوم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار می شود و علاقه مندان از ساعت ۱۰ تا ۲۱ می توانند از غرفه ها بازدید کنند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 428236
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *