۰

حمل 110تن میوه در جهت تامین و تنظیم بازار شب عید

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: ذخیره سازی 110تن میوه در جهت تنظیم بازار و تامین میوه شهروندان در آستانه سال نو انجام شده است.
حمل 110تن میوه در جهت تامین و تنظیم بازار شب عید
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از بصیر سبزوار ،منصور برغمدی صبح امروز در جلسه تنظیم بازار و تامین اقلام مورد نیاز شب عید اظهار داشت: از آذر ماه سال جاری روند ذخیره سازی میوه شب عید آغاز شده و تاکنون 1110تن پرتقال در سردخانه های سبزوار ذخیره شده است.
وی با بیان اینکه سیب و پرتقال میوه های ستاد تنظیم می باشند تاکید کرد: سیب موجود در سرخانه محل انبار شهرستان از بهترین کیفیت لازم برخوردار است که پس از صدور مجوز می تواند با قیمت مصوب دولتی و ستاد در بازرا عرضه شود.
برغمدی میزان سهیمه سبزوار در ستاد تنظیم بازار را 150تن پرتقال و 50تن سیب عنوان کرد و تصریح کرد: هیچ کمبودی برای تامین این مقدار میوه در شب عید وجود نخواهد داشت.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار همچنین به ظرفیت بسیار خوب سردخانه های سبزوار در خصوص ذخیره میوه اشاره کرد و ادامه داد: این پتانسیل سبب شده تا سبزوار به عنوان پشتیبان شهرستان های غرب خراسان انتخاب شود.
برغمدی موضوع مهم و قابل تأمل درخصوص توزیع میوه شب عید را نظارت بر نحوه صحیح توزیع دانست و تاکید کرد: بخش کشاورزی به عنوان تامین کننده اقلام بوده و نظارت و برحسن انجام کار بر عهده اصناف و اداره صنعت ،معدن و تجارت خواهد بود .
وی پراکنش و جانمایی های مناسب را برای انتخاب محل ها از جمله موارد بسیار مهم برای توزیع عنوان کرد و خاطرنشان کرد: جانمایی ها باید به گونه ای باشد که تمام شهروندان بتوانند با کمترین مشکل به محل ها دسترسی داشته باشند.
حسن پارسی پورمعاون برنامه ریزی فرماندار نیز در این جلسه با تاکید بر نقش حاکمیتی دولت خصوص توزیع و تامین میوه شب عید شهروندان بیان کرد: تیم بازرسی اداره صنعت و تعزیرات نیز باید به گونه ای عمل کنند که با توجه به زمان کوتاه توزیع احکام متخلفین صادر و منعکس شود.
انتهای پیام/
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۱
کد مطلب: 428370
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *