۰

سفارش آنلاین قتل!

عده ای از افراد خلافکار، با استفاده از شبکه های ناشناس و به اصطلاح امن اینترنتی، اقدام به خرید و فروش مواد مخدر کرده یا سفارش قتل قبول می کنند.
سفارش آنلاین قتل!
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به تازگی انواع مختلفی از خدمات غیرقانونی از طریق اینترنت در کشور اروپایی فنلاند ارائه می شود.
 
به گفته رسانه فنلاندی "ییل" (Yle)، با افزایش امکانات در فضای مجازی هر فردی می تواند از طریق اینترنت انواع و اقسام کارهای غیر قانونی، از پولشویی گرفته تا مواد مخدر، ویروس های رایانه ای و یا حتی قتل را سفارش دهد.
 
به گفته یکی از فرماندهان پلیس، این گونه کارهای غیرقانونی با امکانات "شبکه های ناشناس" (anonymous networks) بسیار آسان شده است.
 
این مامور پلیس از مقامات خواست که بر فضای مجازی و جرایم جدید آن که خارج از فضای گوگل، فیسبوک و سایر شبکه های معمول انجام می شود، نظارت بیشتری داشته باشند.
 
شایان ذکر است که افراد برای نقل و انتقالات غیرقانونی خود از سیستم جدیدی به نام "بیتکوین" (Bitcoin) استفاده می کنند.
 
بسیاری بر این عقیده اند که سایت هایی که از سیستم بیت کوین و پول مجازی برای خرید و فروش استفاده می کنند، امن بوده و قابل شناسایی نیستند.
 
پول مجازی از میانه دهه نود میلادی مطرح شد اما افزایش پول مجازی در اینترنتت موجب افزایش بسیار زیاد جرایم در سراسر دنیا شده است.
انتهای پیام/ جام نیوز
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 428504
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *