۰

سامانه پورتال غذا و دارو ابزار قدرتمندی برای مدیریت اطلاعات است/مبارزه با فساد اداری با استفاده از این پورتال

مدیرکل آمار و فناوری آمار و فناوری اطلاعات سازمان غذا و دارو گفت: اجرایی شدن پروژه پورتال سازمان غذا و دارو علاوه بر شفاف‌سازی فرآیندها، تسهیل و تسریع فرآیندها و مبارزه با فساد اداری، ابزار قدرتمندی برای مدیریت اطلاعات و فرآیندها و تصمیم‌گیری ایجاد خواهد کرد.
سامانه پورتال غذا و دارو ابزار قدرتمندی برای مدیریت اطلاعات است/مبارزه با فساد اداری با استفاده از این پورتال
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، مونا جابری دوست، مدیرکل آمار و فناوری آمار و فناوری اطلاعات سازمان غذا و دارو در دومین نشست هم‌اندیشی دبیران قطب‌های کشوری که در محل آزمایشگاه کنترل سازمان غذا و دارو برگزار شد، گزارشی در خصوص سامانه پورتال سازمان غذا و دارو و میزان پیشرفت طراحی و اجرای سامانه‌ها ارائه کرد.
وی در پی ارائه وضعیت سامانه‌ها به معضلات سازمان ناشی از نداشتن اطلاعات متمرکز و جامع جهت تصمیم‌گیری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اجرایی شدن پروژه پورتال سازمان غذا و دارو علاوه بر شفاف‌سازی فرآیندها، تسهیل و تسریع فرآیندها و مبارزه با فساد اداری، ابزار قدرتمندی برای مدیریت اطلاعات و فرآیندها و تصمیم‌گیری ایجاد خواهد کرد.
جابری دوست در ادامه به نقش اساسی معاونت‌های غذا و دارو در اجرایی شدن سامانه‌ها به‌خصوص در حوزه‌هایی که تفویض اختیارات به‌صورت گسترده انجام‌شده است، اشاره کرد و گفت: به همین منظور با توجه به اهمیت همکاری و مشارکت معاونت‌های در راه اندازی و اجرایی شدن سامانه‌ها، مشارکت معاونت‌ها در سامانه‌ها به‌عنوان یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد لحاظ خواهد شد.
مدیرکل آمار و فناوری آمار و فناوری اطلاعات سازمان غذا و دارو در پایان گفت: با توجه به اینکه میزان مشارکت معاونت‌ها در ثبت و تائید داروخانه در سامانه و اتصال به HIX به‌عنوان شاخص ارزیابی عملکرد آنان منظور گردیده است و با در نظر گرفتن درخواست دبیران قطب‌های کشوری، مقرر گردیده تا زمان ثبت و تائید داروخانه‌ها در سامانه و اتصال به HIX به مدت محدودی تمدید شود.
 
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 428533
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *