۰

دومین جشنواره علامه شعرانی برگزار می‌شود

دومین جشنواره علامه شعرانی از خرداد ماه سال آتی پذیرای آثار طلاب، روحانیون و اساتید حوزه علمیه استان تهران در قالب مقاله، کتاب، پایان‌نامه، تقریر، متن درسی، طرح‌نامه و ایده پژوهشی خواهد بود.
دومین جشنواره علامه شعرانی برگزار می‌شود
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، دومین جشنواره علامه شعرانی(ره) در خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود، همچنین مراسم اختتامیه جشنواره و تقدیر از برگزیدگان در آذر ماه سال آتی همزمان با هفته پژوهش برگزار خواهد شد.
بر خلاف دوره گذشته جشنواره که تنها به مقاله اختصاص داشت، در این دوره کتاب، پایان‌نامه، تقریر، متن درسی، طرح‌نامه و ایده پژوهشی نیز به قالب‌های جشنواره افزوده شده است.
محورهای دومین جشنواره علامه شعرانی(ره) شامل علوم قرآنی و حدیث؛ فقه و حقوق، اصول فقه و دانش‌های زبانی؛ منطق، فلسفه، کلام، عرفان، ادیان و دین‌پژوهی؛ اخلاق و تربیت، فرهنگ و سبک زندگی اسلامی؛ تاریخ و مطالعات تاریخی مرتبط با علوم اسلامی (تاریخ فقه، اصول، کلام، فلسفه، عرفان و...)؛ ادبیات (عربی و فارسی)؛ هنر و رسانه دینی، روش‌شناسی خطابه و منبر، پژوهش و تدریس علوم دینی، منبع‌شناسی مطالعات دین و اقتصاد، جامعه‌شناسی و علوم سیاسی است.
مهلت ارسال آثار از اول خرداد تا آخر شهریور ماه سال آتی و ثبت‌نام اینترنتی هم از طریق سامانه معاونت پژوهش حوزه علمیه استان تهران خواهند بود، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به ایمیل جشنواره  j.sharani@yahoo.com ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 77488900 - داخلی 402 تماس بگیرند.
به گزارش فارس،‌ دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی در راستای گسترش فرهنگ پژوهش و همچنین شناسایی، جذب، حمایت و تجلیل از فرهیختگان، اساتید و فضلای پژوهشگر استان تهران از سوی معاونت پژوهش حوزه علمیه استان برگزار می‌‌شود.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 428655
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *